Jeon Wonwoo / 28
Dziennikarz w jednej z gazet prasowych. Mieszkający w Seulu. Wonwoo jest zakochany po uszy w swojej dziewczynie Shin Soojung, marząc o tym, że to właśnie ta jedyna. Niestety Soojung tego nie podziela, powoli dystansując się od zbyt śmiałych planów Jeona wobec jej osoby. Biedny Wonwoo jest zbyt zaślepiony miłością by to zauważyć, a gdy wreszcie wszystko widzi, jest już za późno, by uratować jego wyśnioną przyszłość.
Kim Mingyu / 23
Pnący się po szczeblach sławy muzyk, który nigdy nie traktował niczego poważnie prócz muzyki, która była jego powietrzem. Świat show-biznesu go odpycha, mówiąc mu, może nie bezpośrednio, że jego orientacja, powinna zostać w cieniu reflektorów. Mingyu nie potrafi pojąć, czemu ludzie, uważają, że to w jaki sposób kocha jest złe, ale dla własnego spokoju, swojej kariery i reputacji wytwórni stara się nie wychylać. Choć, gdy bez pamięci zadurzy się w nieznajomym brunecie, żadne irracjonalne zakazy, przestają dla niego istnieć.
Xu Minghao / The8 / 21
Bliski przyjaciel Mingyu, który wie o skrywanej stronie mężczyzny. Minghao, stara się unikać blasku reflektorów, którymi emanuje Mingyu, odrzucając jakąkolwiek przejaw popularności, związany z ich relacją. Jego interesuje tylko taniec oraz ten wysoki instruktor w szkole tańca.
Wen JunHui / Jun / 25
Pracuje z Wonwoo, próbując za wszelką cenę unikać nazywania sie jego przyjacielem, chociaż wie, ze i tak uważa się za niego. Lubi kokietować piękne kobiety, a wiadomo, że każda jest piękna, omylnie uznawany za bezwstydnika, bo bez ogródek umie powiedzieć co ma na myśli. Chociaż, czasem on sam nie wie, co się wyprawia w jego umyśle.
I INNI...
Shin Soojung / 25
Wybranka Jeona, która świetnie omamiła mężczyznę, lecz pewne wydarzenia uświadamiają ją, że poszło jej aż za dobrze.
Jung Inoyoon / Nike / 23Koleżanka z pracy Wonwoo i Juna. Zadziwiająco posiada spora siatkę wysoko postawionych kontaktów, ale nikt nieśmie zapytać skąd zna tylu ważnych ludzi.
MOGĄ TEŻ POJAWIĆ SIĘ INNI CZŁONKOWIE SEVENTEEN ...
No więc mam aktualnie odjazd na punkcie Meanie I postanowiłam zrobić o tym ff. Ja wiem, że to nie jest jakiś super popularny pairing ... więc nie spodziewam się jakiś wysokich notowań tego ff. Jednakże liczę, że moja twórczość przypadnie wam do gustu. A teraz ...
XD
CZYTASZ
Dwie karty / Meanie
RomanceCzasami jedna zła decyzja burzy cały świat, niczym błędny ruch ręki niszczy staranie ułożony domek z kart. Czy tylko dwie karty stworzą fundament związku wypalonego dziennikarza i zagubionego muzyka? Pairing: Meanie! Junhao, Jihan. Uwagi: Przekle...