Ce faci când toate problemele se nâpustesc asupra ta? Și vrei să te sinucizi, dar nu poți fiindcă nu vrei să îi lași singuri pe prietenii tăi și pe fratele tău?Te vei obișnui cu asta? Eu sunt Jade, Jade Jonson, și am 19 ani. Am părul șaten, ochii căprui și am 1,75m înălțime.Am un frate mai mare decât mine cu 2 ani, pe nume Edward.Locuiesc în Spania alături de tatăl meu de,vreo 5 ani,iar Edward este în Londra de 1 an.Si cam atât vă pot spune despre mine.
Nu am o viață tocmai minunată, deoarece mama ne-a părăsit acum 2 ani, iar de atunci tata mă bate încontinuu dacă nu-i aduc bani. Au fost nopți în care dormeam prin parcuri, prin metrou și nu aveam ce să mânânc. Noroc cu prietena mea cea mai bună Cassie, care a fost mereu alături de mine.Dar azi am hotărât să schimb asta.
M-ă voi muta în Londra la fratele meu împreună cu Cassie.Ea a fost alături de mine mereu și de asta o iubesc atât de mult și îi voi fi veșnic recunoscătoare pentru tot ce a făcut pentru mine.
În timp ce îmi făceam bagajele,văd că mă sună Cassie:
"Heii Cass" zic eu, fericită
"Heii Jadee. Vreau să îți spun că mi-am terminat de făcut bagajele"-spuse ea nemaiputând de fericire
"Păii și eu aproape am terminat"-zic eu ridicându-mă după un tricou.
"Ok.Te aștept afară"-zice ea în timp ce închide telefonul.
Am băgat și ultimele haine în bagaje și am ieșit din cameră încet ca să nu mă audă tata. Am deschis încet ușa de la intrare și am văzut-o pe Cassie așteptându-mă in fața casei. Am alergat repede spre ea și am luat-o în brațe.
"Jade, ești ok?"spuse ea,uitându-se la mine
"Da sunt bine."-spun puțin tristă
"Ok, păi hai să băgăm bagajele în portbagaj și să pornim la drum"-spune ea râzând
"Bine șefa"-spun eu ironică
În mai puțin de 5 minute toate lucrurile au fost în mașină și am pornit. Drumul era foarte plictisitor, iar eu mă gândeam în continuare la ceea ce fac, faptul că îl părăsesc pe tata.Totuși este tatăl meu și mă doare sufletul să fac asta,dar nu am altă soluție.
După 20 de minute,de mers cu mașina am ajuns la aeroport.
"Jade hai mari repede să nu pierdem avionul" zise Cassie îngrijorată
"Vin, dar dacă m-ai ajuta cu bagajele am ajunge mai repede"
"Upss,stai să te ajut" zise Cassie râzând
După lupte cu bagajele am ajuns și noi în avion.Zborul a fost plăcut,cu excepția faptului că în spatele nostru stătea o babă care tot sforăia și vorbea prin somn.