Capitolul 2

726 22 5
                                    

În timpul zborului am văzut niște priveliști minunate pe geam. Marea,pădurile,câmpiile totul era minunat.Mă uitam atât de atentă la tot până ma deranjează Cassie.

-Ermm, Jade aș vrea să te rog ceva! spuse ea puțin nehotărâtă

-Ia zi.

-Peste 2 zile One Direction vor avea concert în Londra. Ai vrea să vii cu mine?

-Cass,ți-am zis că nu îi suport, de ce îmi faci asta?

-Te rog frumos, cu o cireașă deasupra.spuse ea făcând o față de cățeluș

-Bine,fie, vin.

-Iee mersi mult. Nu o să îți pară rău.O să ii iubești pe băieți! spuse ea sărind în sus de bucurie

-Da,îmi imaginez.Când ne luăm bilete?

-Păii am luat eu acum o sâptâmănă. Mă ierți? spuse ea zâmbind

-Vacoo, știai că nu pot să te refuz.

-Love you too!

Atenție avionul va ateriza în aproximativ 10 minute. Puneți-vă centurile de siguranță și așteptați.După ce avionul a aterizat ne-am luat bagajele și am mers cu un taxi până la apartamentul fratelui meu.Am intrat în cameră și se pare că nu era acasă,fiindcă e prea multă liniște.

-Cred că nu este acasă, dar nu contează.Să mergem să despachetăm.

-Ok,haide.

Ne-am dus și ne-am aranjat hainele în dulap și am auzit ușa casei.Se  pare că Edward a ajuns acasă.Dar nu era singur,era împreună cu un băiat creț cu niște ochi verzi atăt de frumoși.

-O doamne, Jade, el este Harry din One Direction.Aaaa,mor. spuse Cassie aproape leșinată

-Ho femeie.Ce caută el cu Edward?

-Nu știu dar hai să aflăm.

-Hei Ed,nu vii să mă imbrățișezi?Nu ți-a fost dor de mine?

-Ba da cum să nu. Ce mă bucur că ai venit. Apropo,el este Harry Styles prietenul meu.

-Bună!,zic eu ironică. Nu îl suportam nici pe el,nici pe prietenii lui din trupă. Pur și simplu îi urăsc,mi se par niște prefăcuți.Dar în schimb Cass îi adoră,mai ales pe Harry.Este moartă după el, ar da orice să îl întâlnească,și se pare că dorința ei sa îndeplinit acum.Și pe lângă asta mai trebuie să merg și la concert la ei.Pur și simplu îmi urăsc viața.

Harry ne-a salutat politicos cu un zâmbet larg,uităndu-se insistent la Cass,care nu își mai lua ochii de la el. Cass se apropia de el și îi spuse că este o mare fană, că abia așteaptă să îl vadă la concert peste două zile și că îl iubește de 3 ani de când este Direcționeră.El îi mulțumi si o pupă pe obraz, iar ea nu mai putea de fericire.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Damn this (Zayn Malik Fan Fiction)Where stories live. Discover now