De epiloog speelt tien jaar later af. Lara is nu 26 en Mats is 28.
_______________________________________
'Mats, don't,' giechelde het meisje.
'Blijf asjeblieft hier, babe,' antwoordde de jongen.
'Ik moet echt naar werk.'
Mats trok het meisje op het bed en pakte haar bij haar kin vast. Zijn prachtige ogen doorboorden de hare. 'Ik hou van je,' mompelde hij.
'Ik had nooit verwacht dat dat gesprek naar dit zou leiden.' Lara lachte en gaf hem een zachte kus op zijn neus. 'Ik bedoel, Mr. Asshole, ik kende je nog geen zes dagen.'
Hij gaf haar een kus terug, iets langer en dit keer op haar mond. 'Whatever.'
'Mats, ik moet echt gaan.'
'Nog eventjes...' Zijn mond gleed naar haar nek en gaf haar zachte kusjes.
'Stop, dadelijk wil ik helemaal niet meer gaan.'
'Goed nieuws voor mij,' antwoordde hij. Zijn ogen twinkelden, alsof hij iets van plan was.
En dat was hij inderdaad, hij wachtte alleen op het goede moment.
De jongen voelde zijn broekzak trillen. Dit was het teken! ging het door hem heen. 'Hmm, vooruit. Deze keer mag je gaan.' Hij schraapte zijn keel en liet haar los.
'Ik hou van jou, Matsie.' Ze wierp haar armen om hem heen en snelde daarna naar onderen.'Mats!' schreeuwde ze. 'Wat is dit?' Lara's ogen waren loeigroot geworden. Ze draaide zich om en zag Mats op zijn knieën voor haar staan.
'Will you marry me, bitchachos?' Hij hield een doosje in zijn handpalm en keek haar lief aan.
'Oh mijn god,' schreeuwde ze hysterisch. 'Natuurlijk!' Ze sprong in zijn armen en viel vervolgens op hem. Met hysterische snikken zoende ze de jongen, die haar inmiddels sterk in zijn armen had genomen. Hij hield van haar, hij snakte naar haar, zij was zijn drug geweest, al vanaf het moment dat hij haar voor het eerst zag; Toen het meisje in de brugklas zat en hij in de derde.
Op het grote doek voor hun neus stond hun laatste Whatsappgesprek, voordat ze eindelijk verkering kregen.Laatst gezien vandaag om 12:14
Laartje
12:16
Bitchachos
12:16
Je weet wie ik ben, hè?
12:16
Wat een kutspel was dit
12:16
Ik had verwacht dat 't langer duurde dan 6 dagen
12:16
Nee, asjeblieft. Loop deze kant niet op
12:17
Lara, stop. Draai je om
12:17
Kut, Lara. Ik zie die verdomde blauwe vinkjes wel
12:17
Lara...
12:17
Ik hou van je
12:18Shut the fuck up Mats
12:19'Ik zei toch dat ik altijd win,' murmelde Mats in haar haren. 'En ik heb altijd gelijk.'
_______________________________________
WAAROM WAS IK ZO JALOERS TOEN IK DIT HOOFDSTUK SCHREEF? *Gaat in een hoekje huilen*
Ik wil dat mijn vriendje ooit zo romantisch is in plaats van scheetgrappen te maken...
Nou, guys. Dit was het officiële eind.
Wat vinden jullie: moet er een deel 2 komen of niet?
JE LEEST
whatsapp ;; hij appte me
Short Story''Ellohh,'' ''En wie mag jij wel niet zijn?'' ''De kerstman'' ''Waar bleef mijn verdomde scooter dit jaar dan?'' ''Just kidding'' ✘✘✘ Wanneer Lara een berichtje binnenkrijgt van een wildvreemde kan ze het niet laten om haar negativiteit op de perso...