Dankwoord

502 32 11
                                    

Dit was het dan. Het eind. Ik heb het boek binnen één middag geschreven, en het was iets heel anders dan andere boeken. Ik weet niet waarom ik een 'WhatsApp-boek' heb bedacht, misschien omdat ik eens wat verandering wilde brengen in m'n schrijfstijl, misschien omdat ik dit ook eens leuk vind.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen van dit boek, jeetje, de lezers zijn opeens zo snel gegaan hierbij!

Wat vonden jullie van het eind?
Zijn jullie voorspellingen uitgekomen?

En dan... De grootste vraag: Willen jullie een vervolg?
Niet dat jullie daar iets over te zeggen hebben, lol. Want ik ben al bezig met een vervolgboek! Deze komt binnenkort uit. Samenvatting komt binnenkort in dit hoofdstuk te staan.

Ik wil graag bedanken:
- De spooklezers, jammer dat jullie niet voten of reageren, maar goed, heel erg bedankt dat je dit verhaal überhaupt hebt gelezen.
- De voters, jullie hebben me erg geholpen om hoger in populariteit te komen met dit boek!
- De comenters, net als jullie! Heel erg bedankt. I love youuuu!!

- BringMeCandybars Bwuhh - Bedankt voor alle reacties en je spam! Ik hou van je geweldige reacties poepie.
- TheHowrseWriters Bedankt voor alle reacties en dat je zo actief bent in voten en lezen.
- Maritmaatje -- Je lieve reacties hebben me echt blij gemaakt, dankjewell!

whatsapp ;; hij appte meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu