Haii iedereen!!
Hierbij wil ik jullie meer mededelen over het tweede boek, het vervolg van Whatsapp;; Hij appte me!Wat?
Het vervolgboek gaat 'Trust' heten. Het verhaal speelt af in de tijd dat Lara en Mats net één jaar getrouwd zijn. Alhoewel ze enige jaren samen zijn, raakt het stel nu in problemen: het begint er steeds meer op te lijken dat ze uit elkaar beginnen te groeien.
Lara wordt beu van Mats' chagrijnige buien en heeft de neiging om meer te flirten met andere jongens.
Mats, die niet gediend is van Lara's ontrouwe gedrag, drinkt steeds meer en probeert Lara's leven tot een hel te maken.
Het is de vraag of het koppel hun liefde weer oppakt of dat ze uit elkaar gaan. Liefde is onschendbaar, toch? Liefde kan niet omver worden gelopen door stomme ruzies, toch? En ze kunnen elkaar toch wel vertrouwen?Wie?
De hoofdpersonen blijven gewoon Lara en Mats. Er zullen andere bijpersonen komen, maar deze zijn niet zo belangrijk. Maak je hier maar geen zorgen over. Aangezien jullie in dit boek niet heel duidelijk hebben kunnen zien wat de karakters van het stel zijn, komt hieronder een lijstje met hun basiskarakters.
Lara:: Kalm, behoudt graag de rust, samenwerkend, betrouwbaar, nog steeds hevig verliefd op Mats, maar het 'sprankeltje' verdwijnt steeds meer.
Mats:: Trouwde Lara om de liefde te behouden, heethoofdig, schunnige grappen, onbetrouwbaar, retelekker (en dat weet hij zelf ook), veel vrienden, flirt graag met andere meiden.Wanneer?
Binnenkort, eind juli annex begin augustus 2016.Stay active!
Natuurlijk zou ik het super fijn vinden als jij, de lezer, blijft commenten/voten/lezen en vooral dat je geniet.
Laat me alsjeblieft weten wat je van het nieuwe boek gaat vinden door hieronder een comment te plaatsen, je helpt me hierbij heel erg!Verder...
Heb respect voor het boek. Ik weet dat Mats een ontzettende klootzak wordt in het volgende boek, maar behoud je kalmte en geniet - voor zover dat kan.
Laten we maar met z'n allen hopen dat jij later niet met zo'n eikel trouwt.
JE LEEST
whatsapp ;; hij appte me
Short Story''Ellohh,'' ''En wie mag jij wel niet zijn?'' ''De kerstman'' ''Waar bleef mijn verdomde scooter dit jaar dan?'' ''Just kidding'' ✘✘✘ Wanneer Lara een berichtje binnenkrijgt van een wildvreemde kan ze het niet laten om haar negativiteit op de perso...