And when you're feeling empty

7 0 0
                                    


***

Patrząc, jak sytuacja w domu Mike'a i Meg wyglądała jeszcze kilka miesięcy temu, chyba nikt nie mógł przypuszczać, ze przez ten krótki czas tyle rzeczy tak diametralnie się zmieni. Lynn bardzo zaprzyjaźniła się zarówno z Michaelem jak i z Megan, lecz nie zdradziła dziewczynce, kim tak naprawdę jest. Uważała, że jak na razie dziecku i tak już została dostarczona zbyt duża dawka stresu, więc nie chciała dokładać jej kolejnych problemów. Mała znała więc panią Stoff jako koleżankę Mike'a. Lynn do tego stopnia zżyła się z siostrą, że wynajęła małą kawalerkę w mieście tak ,by móc się częściej widywać z dzieckiem. Stwierdziła, że skoro zespół i tak ma przerwę w pracy, to nic nie stoi na przeszkodzi, by zbliżyła się do dziewczynki. Pozostawała jeszcze jedna kwestia. Jakiś czas temu kobieta poddała się badaniom mającym na celu odpowiedź na pytanie, czy będzie ona mogła zostać dawcą szpiku dla chorej dziewczynki. Właśnie pół godziny temu blondynka dostała SMSa od Mike'a, że przyszły wyniki badań i żeby niezwłocznie do niego przyjechała. Dziewczyna pojawiła się u niego bardzo szybko. Teraz stała z kopertą w dłoniach i drżącymi rękoma próbowała rozerwać papier.

- Ja nie dam rady, ty to zrób – poprosiła, podając wyniki chłopakowi. Ten zniecierpliwiony szybko wyciągnął papier i zerknął na werdykt. Po chwili jego mina zrzedła, kartka upadła, a on sam osunął się po ścianie na podłogę.

- Mike... - zaczęła nieśmiało Stoff, czując, że głos jej się załamuje. Chłopiec jedynie pokręcił przecząco głową, a jego oczy wypełniły się łzami. Dziewczyna szybciutko uklękła obok niego i mocno przytuliła go do siebie.

- Mike, nie martw się, coś wymyślimy – pocieszała go, sama ledwie hamując płacz - Będzie dobrze, musi być. 

When my time comesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz