İĞRENÇ ŞAKA

46 9 6
                                    

Yeni bir gün yeni bir alarm sesi bıktım ya resmen düzenli bir biçimde yaptığım düzensiz bir hayatım var.
(telefonu çalıyor)

-alo
-efendim buse bu saatte aranırmı saat kaç az insaf kardeşim
-asıl sana insaf be ben şuan üniversite kampüsündeyim seni bekliyorum
-eywahhh uyanamamışım hemen geliyorum. ..
-gelirken suda getir
-o niye?
-Ağaç oldumya sularsın...
-öffff buse esbirine gülecek vaktim bile yok neyse söze tutma geliyorum.

Yerimden kalkar kalkmaz dolaba yöneldim ve deri pantolonumun üzerine kırmızı Kareli gömleği kombin ederek altına yine kırmızı bir spor ayakkabı giyerek abime seslendim abicim ben çıkıyorum dedim o ise nereye dedi bundan daha saçma bir soru duymadım tamam sorarsan ama elimde kitaplar var dimi anla yani off tamam anladık diye ses geldi içeriden olmazdı ama tamam çok konuşuyorum ama bu kadarda üstüme gelinmez ki canım dimi yani...

Metroyla olan imtihanimdan yarım saat sonra okula geldim. Bus6e oturmuş kafede beni bekliyordu beni beklerken de çok sevdiğim yazarlarin birinin kitabını okuyordu.Sanırım daha ilk ders bile başlamamıştır diye düşündüm... biraz fazla acele etmiştim daha doğrusu sude beni acele ettirmişti .kafeden bende bir kahve alarak sude nin yanına oturdum o ise kafasını kaldırdı ve kahkaha atmaya başladı ben ise öf sude yine gülme kırizimi derse geç kalıcaz hadi dedim o ise gülmeye devam etti kızım salak mısın niye gülüyorsun herkez bize bakıyor görmüyor musun asıl sen salak mısın bugün cumartesi akıllı o an kafamdan aşağı kızgın suların döküldüğünü hissettim salak deyip kalktım masadan o ise benim sinirlendiğimi anlamış olacak ki gülmeyi kesti ve arkamdan geldi.
Ben ise arkama bile bakmadan eve gittim.
Eve gittiğimde buse den normal olarak mesaj gelmişti mesajda ise:

Ben geleceğini düşünmedim gelmessin sandım ondan şaka yaptım yani... ben ise okulda arkadaşımla buluşup biyerlere gidecektik ondan... Üzgünüm

Ben ise bu mesajı umursamaksızın ok deyip geçtim normalde kısaltma yapmaktan nefret ederim ama bu şakayı yapması ağır oldu. Okula kadar gitmekte sıkıntı yok ama sabahın köründe uyanmak zor tabi (sabahın koru dediği saat 12)abim bişey olduğunu anlamış ki yanıma geldi gerçi anlamasaydı bence biraz salak olurdu aman duymasın sert bir abimin olduğunu söylemiştim.
Bunları abime anlatınca abim de bir kahkaha attı mübarek buse hanim abimi ahmet kuraldan(düğün dernek basrol oyuncusu) daha çok güldürdü.
Abim gülerken o kadar sinirlendim ki abi siz buse yle maşallah çok eğlenceli bir çift olursunuz dedim giciklik değilmi.

Abim yatağın başından kalktı ve saçmalama kahvaltı hazır dedi. Abim gittikten sonra bu konu üzerine düşündüm ama bende saçmaladığımın farkına vardım. Kahvaltı yaptıktan sonra televizyon izlerken daha doğrusu şekerleme yaparken birden telefonun çalma sesini duydum arayan buse ydi okula bu sene geldiğim için fazla arkadaşım yoktu. Bense onu tanıdığım için arkadaş olarak yanıma aldım o ise arkadaş meselesini çok uzatmis olmalı ki bana ikide bir kanka lafını ağzına alıyodu. Ben en son kime kanka dedim onu bile hatırlamıyorum. Ben eğer birine kanka diyiyorsam dediğim kişi değerlidir....


Arkadaşlar bu haftalik bu kadar malum teog var o yüzden fazla yazamadım diğer bölümü 20 vote den sonra yazicam sizi seviyorum siz beni sevdiğiniz sürece. ...
10 ☆sonra

AFFETMIYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin