Adalet budur işte her zaman aynısını yapmak değil daha fazlasını yapmak işte o zaman kazanan sen olursun yoksa sadece birilerinin yazdığı hikayenin tek bölümlük oyuncusu olursun...
İşte sırf bu yüzden tüm hırsım ama hakliyim bu dünyada her zaman iyimser olmak yetmiyor belki bu şaka benim nasıl bir insan olduğumu buse ye gösterir artık bazen şu dişleri çıkarmak gerekiyor yoksa ezilen hep sen olursun bunun olmaması için de bunu yaptım çok sevdiğim arkadaşım olsaydı belkide bu kadar abartmaz dimi...
Neden bunları kendime söylüyorum pismanlik mi bu duygularla aram pek iyi değil dir ama pismanlik sardı bedenimi acaba fotoğraf ları sosyal medyaya atmam dogrumu...
Neyse ya niye kendimi yoruyorum deyip oradan uzaklaştım yüzüme hafif bir tebessüm ekleyerek çıktım cafeden hemen kulaklıkları takıp müzik dinlemeye başladım müzik gerçekten beni rahatlatıyodu çoğu zaman sanki besteciler benim o anki ruh halimi bilip ona göre müziği besteliyolar diye düşünürdüm. .. ahhh tabikide buna inanmıyordum tabikide çok tatli sim ama helebi şu üniversiteyi bi bitirip doktor olsam o zaman işte süper.Eve ulaştım ve çantası asip kulaklığı çıkardım nasıl bir heyecan ise yarının pazartesi günü olduğunu anlayıp o koca kitabı yeniden okumaya başladım kitaptaki tüm şeyleri çok iyi bilmem gerekliydi bu üniversitedeki ilk senem olduğu için ve daha başlayalı on gün olduğu için henüz derslere pek isinamamistim ama eminim yapicaktim deyip kendimi motive etmeye çalışıyorum ki zaten basariliyim yapamamam için hiç bir sebep yok...
Bir kaç saat çalıştıktan sonra elime telefonu aldım busenin sosyal medya hesaplarının şifresini bildiğim için o fotoğrafları onun hesabından medyaya attım biraz durdum atmak için ama abartmaya gerek yok yaptık bikere sonu gelmeli. ..
1 GÜN SONRA
Telefonu açtığımda bir sürü bildirim geldiğini gördüm mesajlar genelde şöyleydi:
Ayse=sen ve o allahım
Elif=saçmalama nolur o sarı inekle mi
Arif=Tebrikler çok yakisiyosunuz (!)Serhat=inanamıyorum ahey ahey mutluluklar. ..
Selim=beni ona mi terkettin benden sonra bu...
Kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum daha doğrusu tutamadım, o kadar gulmusum ki abim içeri geldi bunu ona kesin anlatmalıydım anlattim zaten biraz sert çıktı tabi
-ne bunu nasıl yaparsın ya o sadece seni kış uykundan uyandırdı ama sen kalktın ve onun hayatına bulastin öylemi ya sevdiği birisi varsa yada onu seven o zaman ne yapacaksın?
-bikere kış uykusu felan ağır oluyo o bana şaka yaptı bende ona odestik yani şaka yapmakta zeka ister benim böyle bir şaka geldi aklıma ama onun gelmedi demek bir farkımız var ayrıca sanane onu koruman gerekmez sen benim abimsin ve beni korumak zorundasın. ..
Bunları soyledikten sonra evden çıktı o çıktıktan yarım saat sonra buse geldi benim yaptığımı tahmin etmiş ki kapıyı kırar gibi çaldı açtığımda***
-sen nasıl yaparsın ya sen benim arkadasimsin şimdi bu ne oluyo seni sırf uyandirdigim için mi bu o kadar salaksinki sana birsey söylemiyorum artık..
-madem birsey soylemiycektin niye geldin...
-senin ne kadar iğrenç bir insan olduğunu görmeye geldim bir insan bu kadarmi değişir ya
-defol bir daha buraya adımını bile atma
Bunu söylerken o kapıyı açmış hatta dışarı bile çıkmıştı bir arkadaşımı daha kaybettim üzülsem mi acaba yada boşver yarın yine ayaklarimdan ayrılmaz. ..
Arkadaşlar diğer bölümde yeni bir aşk başlıyor çok güzel olucak lütfen vote ve yorum atarsanız sevinirim begenmeseniz bile yorum atın lütfen. ..sizi seviyorum. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFETMIYORUM
Teen FictionGökyüzü gibiyim desem buluttan uzak geceyim desem ay dan uzak denizim desem baliktan uzak böyle biriyim işte yalnızlığa boyun eğmis biriyim kendi yazdigimi değilde yazılanları okudum hep ama artık hep aynı sondan gun almak yok sırılsıklam değil kup...