GİZLİ PLAN

28 6 0
                                    

-alo arda sana birşey söylemeliyim
-seni dinliyorum eylül
-Nasıl söylenir bilmem bilmem ama buse senden hoşlanıyo...
-Ne omu olmaz benden mi o aman allahım hayallerim gerçek oldu ama bana inek diyodu çalıştığım için demek beni sevdiğinden mis allahım sonunda..

Gerçekten süzme salak ya bir insan hiç ardaya aşık olduğunu düşünebilir mi allahım düşman başına ya...

Sıra geldi buse yi inandirmaya o da kolaydı arda salagi heyecandan ölmeden buse yi buraya getirmeliydim...

-Alo buse yaprak kafeye gelirmisin? seninle biraz konuşalım
-Tamam ne zaman
-Şimdi
-Tmm geliyorum hemen bide barıştıkmı
-Yakinda bu soruyu sana ben sorucam
-Efendim
-Bişey yok soru sorma gel diyorum.

Bu kerizde inandığına göre şimdi ardayi arayip gelmesini söyliyim diye içimden geçirdim ve söyledim. Sonra hemen hazırlanarak alt mahallede olan kafeye indim ve ardayı bekledim gelince ona her şeyi anlattım yani ne yapması gerektiğini söyledim ve konuşma biter bitmez buse yanımıza geldi.
Buse benim gözlerime bakarak ardanin burda ne işi var gibisinden baktı ben ise siz burda kalın ben bi lavaboya kadar gidip geliyorum diyerek masadan kalktım ve bir duvarın arkasına geçerek onları izlemeye başladım. Arda gerçekten iğrenç gozukuyo du hele o saçları insanın gözlerine işkence uyguluyor du sanki ama ben yılmadan onları dinlemeye devam ediyor dum. Elimde makinemle onların pozları çekmeye sabirsizlaniyodum taki ardanin buse nin elini tutmasiyla iş bitti şimdi bu fotoğrafın sosyal medyada koşup zıplaması gerekliydi. ..

ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE VE YORUMMMMMM HEM SİZİN FAZLA ZAMAN HARCAMAMANIZ ICIN AZ YAYINLIYORUM LÜTFEN VOTE

AFFETMIYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin