Moj razred

282 10 1
                                    

Well... Ne znam zašto, ali imam potrebu napisati ovo. Apsolutno mrzim svoj razred. Sve do jedne osobe. Sve ih mrzim i iskreno ne znam kako sam preživjela ovih osam godina s njima.

*kill me ako ovo čita netko od njih*

Svatko od njih devetnaest (ja sam dvadeseta) je grozan na svoj način, pa evo da vam ih kažem:

Ps nadimci su izmišljeni usput zbog zaštite identiteta.

1. Riba je djevojka koju mrzim najviše od svih. *Riba zato što ima spljošteno lice koje me podsjeća na onu spljoštenu ribu xd* Bezobrazna je do krajnjih granica, hvalisava i valjda najveća ulizica koju sam ikad vidjela. A ono što me najviše smeta kod nje je to što namjerno pokušava uništiti sve do čega mi je stalo u ovoj jebenoj školi.

Koliko god ja mrzila tu ustanovu, ima dobrih stvari u njoj. Npr. moje profe iz hj i eng. Naprosto obožavam te žene kao i predmete koje predaju.

Eto da meni prof. iz hj da napišem predstavu i ja se razbolim. Dobro, kaže profa meni na mail da ja to napišem na word i proslijedim joj. Ali ne, ne može sve biti savršeno kao što si Gaby zamisli -_-

Riba je rekla profi da ja ne mogu bolesna raditi ono što volim i što me opušta - pisati (i to fucking predstavu) i eto profa dala taj zadatak Ribi -_- pa kill me.

I čista je kopiraona. Sve što ja napravim, ona: copy&paste

2. Dijete&Dijete su dvije osobe ako već niste skužili. Najbolje prijateljice od prvog dana prvog razreda. Užasno su iritantne jer se ponašaju kao da imaju pet jebenih godina.

Eh da, počnu tuč ljude svime i svačime kad ih čuju da prostače -_- (pod ljude mislim samo na djecu naše dobi)

3. Štrebsi je cura bez života. Znam je cijeli svoj život i poznajem ju bolje od ikoga. Bile smo najbolje prijateljice četiri godine, a onda mi je dopizdilo. Sve o čemu želi razgovarati je škola i zadaća. Eh da, trača ostatak razreda sa svojim starcima -_- *aj nisam ni ja bolja, tračam ih na internetu :P zaslužili su*

4. Umišljena je onako valjda najumišljenija osoba na kugli zemaljskoj. Isto tako je dvolična k'o kurac. Umisli si da nešto zna i da je najpametnija, a ni p o pojmu nema. I forsa se k'o nezz ni ja šta. Lijepo ona govori 'mama i tata'. Za mene moj otac nije 'tata'. 'Mamu' zovem stara jer mi 'mama' zvuči kao da imam tri godine. Oca ni ne spominjem, ali ako baš moram kažem stari. I sad, kad osoba koja cijelo vrijeme govori 'mama i tata' kaže 'stara i stari' pred tobom da bi bila cool najrađe bi ju gađao cijelim kineskim zidom, ne?

5. Ratnik je dečko koji mi je čak bio simpa u petom razredu. Onda sam shvatila kakav je on umišljeni debil. Forsa se i puno previše i umislio si je da je neka baja, a nije ni b od toga.

Za njega je baš ona reklama: dečko, 'ajde o'ladi...

A najjače mi je što misli da će biti cool ako vrijeđa sve oko sebe.

6. Klaun je dečko koji nas većinu vremena sve nasmijava, ali on, kao i većina dečkiju iz našeg razreda, misli da curama profesori popuštaju i zato pokreću neku pobunu PVC ili nama poznatije kao: "PROTIV VLADAVINE CURA", a ja ih gledam wtf facom.

7. Pobunjenik je djevojka koja je prerazdražljiva i ona jedina reagira na pobunu PVC, pa je skupila svoju ekipicu (Dijete&Dijete, Crtačicu i Konja *doći ćemo do njih, don't worry*) i osnovala pobunu PVD ili ti "PROTIV VLADAVINE DEČKIJU", a ja i dalje u šoku.

8. Konj je cura koja glumi potrčka Dijete&Dijetetu. Niska pretila plavuša zaljubljena u konje. Jako povodljiva i razmažena. Plače na četvorku -_- i misli da je sramotno što sluša Taylor Swift iako ju ja osobno ne volim.

9. Crtačica. Well, neko vrijeme sam morala sjediti s njom jer smo si prije bile dobre pa je naša pametna raska mislila da će nam se ocjene dići ako sjedimo s nekim s kime smo si dobri. Guess what? Nije upalilo.

Ona ne zapisuje ništa pod satom, a još manje sluša. Cijelo vrijeme crta neka sranja.

Kao Dijete&Dijete ili Konj, ponaša se kao da ide u prvi, a ne u osmi razred -_-

10. Krafna xd. Voli lik krafne, pa eto HAHAHAHAH. Također moja bivša simpa i bivši najbolji prijatelj.

Počeo se previše družiti s Ratnikom pa je poprimio njegove osobine. Prije je bio sasvim normalan. Moj perverzni najbolji prijatelj koji me znao pratiti doma po mraku da me netko ne otme xd :( *miss that*

Sad sam predmet njegove svakodnevne zajebancije. U satu nabuba stotinjak uvreda na moj račun i onda mi se cijela škola smije.

11. Smrdljiv&Smrdljiviji su bratići. Naravno da jesu. Ali ono što nisu, nisu nikad čuli za tuš ili četkicu za zube. Mislim da nije potrebno reći ništa više osim toga da su pod satom svi prozori širom otvoreni i svi se smrzavamo, ali i to je bolje od njihovog smrada.

12. Bombon je Ratnikov najbolji prijatelj i njegova čista kopija. Jedan mi je bio čisto dovoljan, al' eto, sad su dva. Jej.

13. Plivač je ofc dečko i jedan od žeščih sudionika PVCa. Prvoklasni cinkaroš i rugalica.

14. Škrtica.

Zaspala sam.

Trčim na prvi sat (hrvatski) još u polu snu, tražim jebene čistačice kojih nigdje nema kad ih trebaš da mi otvore garderobu da ostavim jaknu.

Uletavam na sat, profe još nema. Yaaaas.

U svoj toj žurbi Gaby je zaboravila pernicu u torbi za francuski.

„Hej, posudiš mi jednu olovku ili kemijsku?"

„Ne."

Pa, thanks a lot. -_-

15. Zbunjola je... Poseban. Jako. Ima iskrivljen hod pa mu noge idu u oks. Jedna naramenica ruksaka mu pada do lakta dok druga i dalje stoji na ramenu. Ruksak mu je uvijek otvoren i cijeli dan mu nešto ispada van.

Govori besmislice i dok pod tjelesnim trči sam se na sebe dere: „Trči, (ime), trči!" pa se cijeli razred odvali smijati.

Urnebesan je zato što je toliko glup i zbunjen, ali kad jednom shvatiš da on to za ozbiljno... Više nije urnebesno nego iznimno reterdirano.

16. Bieber heheh. Nizak lik koji također kao Ratnik ima potrebu vrijeđati sve što diše i škrt je valjda na Škrticu, ali damn it, ima dobar ukus u glazbi :$

17. Fejker je moj vrlo dobar prijatelj, ali me često živcira do krajnjih granica svojom jebenom lažnom dobrotom. Pravi se fin i neka dobrica, ali onda kad mi stvarno treba doć objasnit matematiku i fiziku samo smišlja izlike kako da se izvuće. A ako i dođe zada mi petsto zadataka, popije sok i ode -_- thanks. A lot.

Etogac, that's it. Hope you like it💕

Gaby, xx

RazgovaraonicaOnde histórias criam vida. Descubra agora