Chapter 1

34 6 1
                                    

Беше първият ден от последната учебна година на Ариана.Алармата й звънна в 6.30.Тя се събуди.Първо не знаеше какво става,защото отдавна не беше ставала толкова рано,но после се осъзна.Тя стана,влезе в банята,изми се среса се и се запъти към стаята си.Тя си избра тъмно сини дънки и сива къса блузка с къс ръкав.Хвърли ги на леглото си и отиде да вземе дневника си.Откакто родителите й бяха починали преди 2 години тя записваше в него всички свой чувства.Той беше единственият,който я разбираше.Тя записа,че не й се ходи на училище и,че изпитва странно чувство на страх.После го върна на нощното си шкафче и се облече.Слезна долу и видя чичо й да седи на масата и да зяпа в храната си като омагьосан.Тя щракна пред лицето му и той се стресна.Ари се засмя и той я последва.
-Просто много ми се спи-обясни й той.
-Хихи,разбирам те-каза Ариана през смях.
Когато се успокой тя седна на масата до чичо си и си сложи една палачинка в чинията.Видя че на масата няма нищо с което да си я намаже,затова отиде в кухнята.Там тя видя леля й да носи шоколад към масата.Тя беше дошла преди една седмица,за да не отпусне първия учебен ден на племеничката си.
-За него ли дойде?-попита леля й като й подаде шоколада
-Да-отговори Ариана
Последно двете седнаха една срещу друга на масата.Ариана се наяде бързо и си взе чантата за училище.Обу се и тръгна за училище.Стигна след около 10 минути.Веднага когато стигна,героинята ни започна да търси приятелките си-Кет и Лиз.Тя не ги намери,затова реши да се обади на Кет.
-Къде сте-попита притеснено Ари
-Спикойно,просто малко закъснях.На входа съм и Лиз е с мен.Ти къде си?
-Точно пред 19-ти кабинет.Чакам Ви.
-Добре.Идваме след 1 минута.До после.
-До после.
Ариана затвори телефона.След 1/2 минути се появиха приятелките й.Те страшно много се зарадваха,когато се видяха.Прегърнаха се силно.
-Ари!Много,много,много ми липсва!!-извика Лиз и прегърна Ариана
-Лиз,Кет.И вие много ми липсвахте.Почти не умрях без вас!!
Трите приятелки се засмяха.
-Е,ще влизаме ли в час-попита Кет
-Да.Вие какъв час имате?Аз математика-отговори Ари
-И аз.Лиз ти какъв имаш?
-Аз имам история.Явно няма да сме заедно,но нищо,ще се видим после.Нали?-отговори Лиз
-Разбира се-каза Ари и се приближи до Кет.
-Да-отговри Кет.
-Добре.Аз ще влизам.До после.
-До после-отговориха Ариана и Кет и влязоха в час.
-----------------------------------
Така минаха всички часове и беше време момичетата да се пробират.Те излезнаха заедно от училището,и после се разделиха.Казаха си "Чао" и се разбраха да се чуят по-късно.
Докато вървеше към кси на си,Ари се сблъска с едно момче.Всичките й учебници паднаха на земята.Тя веднага се наведе да ги събере и момчето я последва.
-Много съжалявам.Нека аз да ги събера!-предложи й момчето
-Няма нищо.Случва се.Ще се справя и сама,благодаря!
-Не не!Найстина нека аз!!
-Найстина няма проблем.
-Все пак ще ти помогна-възрази момчето
-Ти решаваш.
Ари му се усмихна и продължи да ги събира.Когато ги събраха,те се изправиха.
-Имаш прекрасна усмивка-каза й момчето.
Ари се изчерви.
-Благодаря ти-отговри му Ариана.Той беше мускулест,с светло кафява киса и перфектна прическа.Имаше уникална усмивка и хубави зъби.
-Аз съм Рики между другото-добави момчето
-Ариана.Приятно ми е.
-От кога си в Лос Анджелис
-От малка.Не съм родена тук.А ти?
-Аз от началото на лятото.Иначе съм от Сиатъл.
-Супер.В това училище ли учиш?-Ариана показа училището си
-Да.И ти ли?
-Да.
-Ъм,искаш ли да се видим някой път?-Рики се притесни
-Разбира се!Довечера как ти звучи?
-Страхотно!В къщата отсреща ли живееш?
-Да
-Добре,тогава ще те взема в седем.Покани и приятели.
-Добре.До после?
-До после.
Ариана продължи по пътя си и не спираше да мисли за момчето.Той беше толкова красив и мил.Беше перфектен.Тя не спираше да се усмихва.Когато се прибра видя леля й да си събира багажа
-Тръгваш ли лельо?
-Да.
-Толкова рано?
-Оставих чичо ти цяла седмица.Трябва да се прибирам.
-Да,да правя си.Мислех,че ще изчакаш чичо Джон
-Не няма.Днес ще се прибере през ноща.Няма да го чакам.
-Добре.Ще се видим през уикенда.Чао
-Чао скъпа
Леля й си тръгна.Ариана трябваше да се обади на чичо си,за да му каже,че сте излиза.Тя взе телефона си от чантата и му се обади.Той вдигна и се разбраха,че Ариана трябва да се прибере до 2 часа.Тя се съгласи.Не мислеше,че ще седи до повече от 12 часа.Тя отиде в кухнята и си направи сандвич.После реши да мине до Старбъкс и да си вземе нещо за пиене.Когато стигна си взе лате.Прибра се и започна да си пише домашните.
-----------------------------------
Хей.Това е първата глава от моята история!Ще се радвам ако изкажете мнението си в коментарите💓.Надявам се да ви е харесала!!!

Vampire love Место, где живут истории. Откройте их для себя