Когато ги написа Ариана реши да се обади на приятелките си и да ги покани на срещата.Те с радост се съгласиха и се разбраха да дойдат в дома на Ариана към 6.30.Тъй като беше 4.00 часа Ариана реши да погледа малко телевизия,защото имаше време.Когато стана 5.00,Ари реши да се оправя.Тя се изкъпа и отиде да си избира дрехи.Но чакай!!Официално ли трябваше да е облечена?!Къде щяха да ходят?!Нашата героиня реши да облече една Бяла прилепнала рокля до коленете.Мислеше,че става и за двата случая.После си потърси обувки и си избра едни бели обувка с токчета.Остави ги пред варатата и си сложи телефона и парите в чантата.После погледна колко е часа-5.30.Имаше един час докато не дойдеха приятелките й.Тя отново си пусна телевизия.Тя винаги убиваше времето по този начин. Загледа в някакъв филм и неусетно времето мина.На вратата се звънна.Бяха Кет и Лиз.Ари ги покани да влязат и те го направиха.Докате чакаха Рики,Лиз и Кет решиха да разпитат Ариана за момчето.
-Е?Той красив ли е-заинтересува се Лиз
-Да много.Но това не е най-важното!
-Знам.Просто питам-отвърна Лиз
-ОК
-А мил ли е?-попита Кет
-Да.Много е мил и чаровен.Мисля,че го харесвам!
-Супер-възкликна Лиз
-Страхотно!-повтори Кет
-Не!Не е страхотно,защото не мога да говоря с момчета.Срам ме е.Ще се изложа.А и татко казваше "Първо училището,после момчетата".Не искам да получавам лоши оценки.Все пак сме 12-ти клас!
-Ох,Ари.Спокойно!Той няма да ти пречи.А и какво толкова те е срам?Чаровна си и явно и той те харесва!-отговори й Кет
-Кет е права!Няма от какво да се притесняваш!
-Благодаря Ви момичета.Вие сте страхотни проятелки.Незнам какво щях да правя без вас!!Обичам Ви!!
-И ние те обичаме Ари-повториха Лиз и Кет в един глас.След малко на вратата се звънна.Беше Рики.Той беше облечен с костюм.Леле колко беше сладък.Когато го видя,Ариана се изчерви.Как щеше да скрие чувствата си?
-Ти сигурно си Рики?-каза Лиз
-Да,а Вие сте?
-Аз съм Лиз.Приятно ми е
-Аз съм Кет.Приятно ми е
-И на мен ми е приятно!Ще тръгваме ли?
-Да хайде-отговориха трите момичета.
Рики остави дамите да са първи и когато дойде ред на Ариана да излиза той леко я докосна по кръста.Когато го направи,нея я побиха тръпки.Толкова я беше срам от него.Ами ако той не я харесваше.Колко неловко.
След това момчето настани трите дами в колата си.Беше скъп и нов бял Мерцедес.Ари се качи отпред при Рики,а Лиз и Кет-отзад.Те потеглиха.Докато пътуваха,никой не пророни дума освен Ари и Рики.
-Много си красива днес-Рики направи комплимент на Ариана.
-Благодаря ти.Костюма ти седи страхотно-отговори притеснено Ариана.Докато го казваше си мислеше:
-Чакай!!Трябваше ли да му казвам това за костюма.Ами ако си помисли,че е било обида.Не!Какво направих?!?
-Блгодаря ти-отговори Рики.
Момчето спря колата,пред една огромна къща.Рики слезна първи,отвори вратата на Ариана,след това и на другите момичета.Те слязоха и изчакаха Рики да застане пред тях и да ги води.Той отвори вратата на къщата и ги покани вътре.Те влязоха и вътре имаше много хора облечени официално.Рики заведе момичетата при две други момчета.Те също бяха с хубаво тяло и чаровни.Лиз И Кет направо се влюбиха в тях,но Ари не.Рики бе нейн.Двете момчета поканиха Кет и Лиз на танц а Рики покани нашата героиня.Тя се съгласи и той я хвана за ръката.Тя се изчерви,притесни се и наведе глава.Рики леко побутна брадичката й нагоре и тя се изправи.
-Защо се навеждаш така.Такова красиво момиче,не бива да го прави.
-Благодаря ти.Просто се притесних
-Няма от какво.Познавам всички тук
-Знам.Просто съм малко срамежлива.
-Да.Да,съжалявам,че те разпитвам.
-Няма проблем.
Леле.Той беше и джентълмен.Сърцето на Ари щеше да гръмне.Толкова много го харесваше!!Какво щеше да прави.Ами ако направеше някоя глупост.
Те продължиха да танцуват,и не пророниха нито дума.
--------------------------------
Това беше главата.Надявам се да ви е харесала.Моля ви изразявайте мнения долу.Съжалявам,че е малко скучна
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vampire love
FantasyВ ролите: Ариана Гранде-Ариана Гранде Джъстин Бийбър-Рики Алварез Дилън О'Браян-Джъстин Поузи Елизабет Гилиъс-Елизабет Гилиъс(Лиз) Виктория Джъстис-Катерина Родригес (Кет) Резюме Ариана е момиче на 19 години.12-ти клас.Родителите й са мъртви и тя жи...