Chapter 3

5 0 0
                                    


Те танцуваха и после едно от момчетата пойска танц с Ариана,а Рики затанцува с Лиз.
Докато героинята ни и момчето танцуваха,той й се представи
-Аз съм Франки.Ти си Ариана нали?
-Да.Приятно ми е
-И на мен.От кога си в града?
-От малка.А ти?
-Тук съм роден.Живеех с леля си и чичо си,но те решиха,ме вече съм достатъчно голям да живея сам.Сега живея в семейната къща сам.
-Къде са родителите ти?Съжалявам,че питам
-Умрели са когато съм бил бебе.Никога не съм ги виждал.Ами ти?С тях ли живееш?
-Не.Моите умряха преди 2 години.Сега живея с чичо и братовчед ми,но той се премести във Верджиния.Като заговорихме за чичо ми-Колко е часа?
-Ами.....момент ще погледна.8.30.Защо?
-Той ми каза да се върна до 2 часа.
-Спокойно има време.
-Мхм.От кога се познаваш с Рики
-От 8 клас.Тогава се преместихме за малко в Сиатъл при него и така се запознахме.Живяхме там докато не станах 10 клас.Върнахме се.А сега дойде и той.Радваме се,че дойде тук.
-Значи сте добри приятели?
-Много.
Те продължиха да танцуват.После Франки и Рики си смениха дамите.Рики танцува с Ариана през цялото време и й каза:
-Виж Ариана.Не исках да ти го казвам,но не мога да крия повече.От както те срещнах,много те харесвам.
Той наведе глава
-Т-т-така ли.Ами аз......ъммм.....ами незнам.
Рики и запуши леко устата с пръст и я целуна.Тя прие целувката му.
-Опа.Съжалявам.....аз.....аз Незнам какво ми стана.
-Виж..Ъм и аз те харесвам,но не можем да сме заедно съжалявам.
-Но....но...защо?
-Ами....Просто така.Ще тръгвам
Ариана го пусна и си тръгна.След нея тръгнаха и приятелките й.Рики беше съкрушен.Но защо не можеха да са заедно??
-Чакай Ари.Какво стана там?-попита Кет
-Нищо.Нищо просто той...той каза че ме харесва и ме целуна.
-Супер.Нали и ти го харесваш.
-Да,но му казах,че не може да сме заедно и си тръгнах
-Какво?!Защо?!
-Незнам.Просто се паникьосах.Незнам какво да правя!!
-Успокой се малко и утре,когато се видите в училище ще му обясниш какво чувстваш.
-Добре.
Ариана се прибра,облече си пижамата и легна на дивана.Толкова много се притесняваше.Тя легна по-гръб и не помръдна докато не дойде чичо й.
--------------------------------
Хейййй!!!Завърнах се (след около 1 година😂😅😬)Ужасно много съжалявам,че не качвах,но не можех да си вляза в акаунта.Сега всичко е окей и ще бъда по-редовна
Моля за мнения в коментарите^^

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Feb 11, 2017 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Vampire love Место, где живут истории. Откройте их для себя