Öncelikle bunu geç yazdığım için özür dilerim ama gerçekten kafam çok karışıktı ne yapacağımı bilemedim. Şimdi sizlere anlatıyım olay çok karışık iyi okuyun;
Bu sabah uyanır uyanmaz hemen Twitter'a girdim ve Nash tur tarihlerini paylaşmış mı diye baktım. Tweetlerine baktığımda bir link atmıştı oraya girip doldurmamızı söyledi ona göre tur yapacakmış (ona göre tur yapacakmış derken şehir ve ilçemizi doldurmamızı istiyor tur için). Link'e girdim adımı , soyadımı , numaramı , e-mail adresimi yazdım en son şehir ve ülke'ye geldi. İlçeyi istanbul yaptım. Ülke'yi doldurmaya çalışırken Türki'ye yi bulamadım orada "Turks & caicos island" yazıyordu. İçimden bu Tükiye'dir sanırım falan dedim sonra ona tıkladım. Listeyi doldurduktan sonra (Turks & Caicos Island'a) bir bakıyım dedim merak ettim sonuçta. İnternetten girip baktım ve öğrendim ki bir adaymış yani Turkiye falan değilmiş. "Türkler adasıymış".
Şuan gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum "Turks" derken acaba Türkiye'de mi demeye çalışmıştır acaba? Yoksa bir adadan mı bahsediyor? Aklım gerçekten çok karıştı ne yapacağımı bilmiyorum eğer herkese dağatırsam ve listeyi doldurum şu "Turks" bimnemne şeysini yükseltirsem o adaya mı gider yoksa buraya mı gelir?
Bence en iyisi sizinde doldurmanız hadi gidin doldurun bu arada multi'deki olan şey çıkacak karşınıza onu dolduracaksınız.
Link budur; http://thedigitour.com/nash
Size hemen nasıl yapacağınızı yazıyım.
İlk başında Adınıızı soy adınızıİkinci kısma doğum tarihinizi
Üçüncü kısıma e-mail adresinizi
Dordüncü kısıma tel. numaranızı
Beşinci kısıma şehirnizi (bence "istanbul" yazın)
Birde enson olarak söyliyeceğim şey lütfen bu linki arkadaşlarınıza dağıtın onlarda yapsın ve (Turks & Caicos Island'ı) yapsınlar ülke olarak.
İnşallah şu Turks denilen şey ada değilde Türkiye'dir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nash Grier Hakkında Herşey
Non-FictionNash Grier'la alakalı herşeyi bu kitaptan bulabilirsiniz. Ve sormak istediğiniz şeyleri mesaj , yorumlar gibi yerlerden sorabilirsiniz.