Part 1.

171 26 10
                                    



"Da,da mama bicu okej." Izlazim iz kuce ne dopustajuci mami da mi jes nesto kaze. Nisam je mogla vise slusati jer svaka njena rec mi je isla na zivce. Vec sam dovoljno iznervirana jer mi je danas prvi dan na faksu. Sva sreca pa moja najbolja drugarica i ja idemo zajedno na faks. Dogovorile smo se u 12:30 da me ceka kod nasek omiljenog kafica. Dosla sam malo ranije pa sam je morala cekati. I napokon je stigla. Pozdravile smo se i polako krenule.



Posto se nismo upoznali mozda je ovo najbolji trenutak. Ovako... Pa ja se zovem Ema. Imam 18 godina i zivim sa roditeljima i mladjim bratom u New Yorku. Zivimo u velikoj kuci i poprilicno smo bogati. U zadnje vreme moji roditelji su se jako promenili. Odnos izmedju njih je bas zahladneo ali ja ne znam razlog tome. Mozda su upali u 'krizu' kako se to kaze. Moja najbolja drugarica je Natally. Druzimo se vec 16 godina. Da znam... jako se dugo druzimo. Moji i njeni roditelji su veoma dobri prijatelji i cesto se druze. Natally ima dugacku plavu kosu i plave oci, bas kao i ja. Mnogi nam kazu da licimo. Mnogo smo vezane jedan za drugu i jako se volimo... (Nasa slika gore⬆)





Ulazimo u ogromnu skolu i trazimo svoju ucionicu. Mislim da ce mi se ova skola brzo zgaditi jer na svakom cosku se nalazi neka kucka obucena u neki minic. Tj. vise su otkrivene nego pokrivene. Sve su nas gledale nekako cudno i ogovarale nas. Mogla sam da cujem kako govore 'Jao pogledaj ove jadnice kakve su.' ili 'Ko su sada ove kucke?'. Nismo obracale paznju na njih nogo smo nastavile traziti svoju ucionicu. I napokon... Ucionica broj 54. Tu smo imali prvi cas i to matematiku. Mrzela sam mstematiku jer mi nikad nije isla. Posto u klupi moze sediti samo jedna osoba, ja sam sela u zadnju klupu, a Natally u predzadnju. Cuje se zvono sto znaci da je poceo cas. U razredu nas je bilo oko 20. Nakon par minuta u ucionicu ulazi zena cvene kose i velikim nosom. Imala je neke cudne naocale i bila je namrgodjena. Spustila je dnevnik na sto i pogledala po citavom razredu.



"Ja sam Rebeka. Predavacu vam predmet matematika i nadam se da necemo imati neki veliki problema." - Govorila je jos vise mrsteci se i naglasavajuci rec matematika.

"A sada bi da se svi lepo upoznamo." - Nastavila je. Uzela je dnevnik i svakog ucenika je redom prozivala. Onda sam cula 'Ema Schafer'. Podigla sam glavu i pogledala u nastavnicu, a onda sam se ustala. Svi su gledali u mene ali nisam obracala paznju.

"Ti si Ema?" - upitala me je nastavnica.

"Da." - odgovorila sam hladno i mrzovoljno.

"Dobro. Sedi." Jos jednom sam je pogledala i onda sam sela.





I napokon se zavrsila nastava. Po Natally je dosao njen tata. Zvali su i mene da idem sa njima autom ali ja sam htela malo da prosetam. Setnja bi mi bas prijala. Vec je pao mrak pa sam se malo i plasila ali prezivecu do kuce... Nadam se da hocu. Uzela sam telefon iz dzepa moje jakne i stavila slusalice u njega. Pustila sam pesmu i stavila slusalice u usi. Videla sam neku curu kako sedi na klupi i place. Ne volim kad ljudi placu. Prisla sam joj i sela pored nje. Mozda ce sad misliti da sam neka ludjakinja ali volim da pomazem ljudima. Podignula je glavu i pogledala me pravo u oci. Pogled joj je bio uplasen. Oko ociju joj je sve bilo crno od maskare. Videla sam joj na ruci par modrica. Sigurno joj se nesto desilo. Moram da joj pomognem. Ponovo je spustila glavu i gledala je u pod. Odjednom vidim auto kako staje ispred nas dve. Sada je bila jos vise uplasena. Pogledala me je u oci.


"Bezi. Sto brze bezi odavde. Moras da se spasis." - govorila je uplaseno.

"Zasto? Sta se dogadja?" - upitala sam zabrinuto. Onda sam videla da neka dvojica izlaze iz onog auta i idu prema nama. Cura me je uhvatila za ruku i povukla. Trcale smo najbrze sto smo mogle, a ta dvojica su trcali za nama.

"Skreni tu,a ja cu ovamo." - rekla mi je dok je pokusavala da uhvati vazduha. Samo sam klimnula glavom i nastavila da trcim kuda mi je ona rekla. Trcala sam najbrze sto sam mogla. Okrenula sam se i ugledala da jedan od one dvojice trci zamnom. Vec sam bila previse umorna ali sam znala da ne smem sad stati inace ce me taj manijak uhvatiti. Ponovo sam pocela trcati. Trcala sam do kuce. Ispred kuce su stojala dva cuvara. Kada sam ih videla odmah mi je bilo lakse. Dosla sam do velike kapije,a oni su mi je onda otvorili. Kada sam usla u dvoriste zatvorili su kapiju i zakljucali je. Usla sam u kucu i ugledala mamu,tatu i Alexa kako sede za stolom i veceraju. Pozdravila sam se sa svima i pridruzila se veceri. Kada samo zavrsili sa vecerom pomogla sam mami da raspremi sto. Otisla sam u svoju sobu koja se nalazila na spratu. Uzela sam podzamu iz ormara i otisla u svoje kupatilo da se okupam. Pustila sam toplu vodu i cekala da se kada napuni. Kada se napunila do kraja skinula sam sve sa sebe i usla unutra. Bas sam volela kada po sat vremena lezim u kupki. To me je najvise opustalo. Bila sam jos odprilike pola sata u kadi a onda sam izasla iz nje. Obuka sam cisti brus i gacice i pidzamu koju sam nasla. Onda sam oprala zube i namazala ruke i lice kremom i otisla u krevet. Lezala sam i razmjsljala o tome sta se malopre dogodilo. Zanima me da li je ona cura dobo i da li je uspela pobeci. Samo se pitam sta bi se meni desilo da su me uhvatili. Nadam se da ih nikada vise necu sresti, osim one devojke naravno. Zelim da znam da li je dobro...



















Evo ljudi ovo je nova prica i nadam se da ce vam se svideti. Onu pricu sam izbrisala iz privatnih razloga. Mislim da ce ova prica biti mnogo zanimljivija. I da ja sam ovde nova 'adminka'. Druga adminka ima mnogo obaveza pa ne stize pisati. Nastavak cu pisati svaka 3 dan ako budem imala vremena. Volim vas i ljubim.
- Minnie∆






Misterious StrangerWhere stories live. Discover now