Part 5.

80 12 2
                                    

Sedela sam sa Justinom jos neko vreme, a onda je on otisao da obavi neki posao. Nije mi rekao kakav posao,samo je izasao iz sobe i otisao. Nisam zelela da pobegnem od njega jer znam da bi me nasao u roku od 24h. Nije mi bilo jasno zasto je mene odveo kod one cure, a onda je nju ubio. Zasto mi je spasio zivot? Ipak je on jedan obicni kriminalac koga nije briga ni za koga. Bila sam jako umorna pa sam se samo bacila na Justinov krevet i zaspala.

...

Bude me zraci sunca koji su sarali mojim licem. Trepnula sam par puta kako bih se razbudila, a onda sam ugledala Justina kako sedi na fotelji i ne skida pogled sa mene. Kada je video da sam budna osmeh se stvorio u kutu njegovih usana. Odmah je ustao sa fotelje i dosao kod kreveta i seo blizu mene. Pogledaomje u moje oci, a onda u moje usne. Krenuo je da me poljubi ali sam se odmaknula od njega. Pogledao me je tuzno i spustio glavu. Uf nisam htela da ga rastuzim ali sam znala da taj poljubac nece biti iz ljubavi. Njemu su sve cure iste, ali ja nisam osoba koja ce pasti na njegov savrsen osmeh, a on bi to iskoristio i odveo svaku devojku u krevet. Opet je podigao glavu i pogledi su nam se susreli.

"Idem da se presvucem." - rekla sam nesigurno i ustala sa kreveta. Krenula sam da udjem u kupatilo ali njegov glas me je zaustavio.

"Stani babe." - rekao je ustajuci sa kreveta. Jednom rukom me je privukao sebi, a drugom nezno mazio moj obraz. Priljubio je nasa tela i poceo briblizavati svoje usne mojima. Nisam se htela odupirati, jer ako zeli igrati igru samnom pristajem. Naslonio je svoje usne na moje. Nezno i dugo me je ljubio. Moram priznati da se savrseno ljubi. Stavila sam svoje ruke oko njegovih ramena dok je on svoje drzao na mojim ledjima. Poceo je spustati svoje ruke na moju straznjicu. Znam da ovo nije dobro ali se nisam odupirala. Podigao me je, a zatim bacio na krevet. Legao je na mene i nastavio poljubac. Poceo je zavlaciti ruku ispod moje majice. Nisam mislila da ce ovo ovako daleko da ide, ali znam da ne smem spavati sa njim. Prvi put sam zamisljala sa voljenom osobom, a ne ovako sa nekim kriminalcom. Gurnula sam ga sa sebe.

"Stani!" - rekla sam ustajuci sa kreveta.

"Ne zelim da spavam sa tobom. Izvini ali nadji neku drugu curu pa spavaj sa njom." - nastavila sam. Videlo se da ga je ovo naljutilo pa je isfrustrirano izasao i sobe i zalupio vratima.


Justin P.O.V.

Ona je prva cura koja me je odbila. Sada sam u stanju da ubijem nekoga. Uzeo sam kljuceve od auta i vozio se do Selene. Trebala mi je u ovom trenutku. Znam da ce uspeti da me zadovolji jer je to vec mnogo puta uradila. Svoj bes sam lecio spavanjem sa curama, a pritom sam ih i povredjivao. Nije me briga za jebene kurve. Nisam ja kriv sto sire noge svim. Brzo sam dosao do Selene i usao u njenu kucu. Sedela je u dnevnom boravku. Nista nisam rekao, odmah sam krenuo na nju. Ljubio sam je brzo i strastveno. Bacio sam je na kauc i legao na nju. Skinuo sam joj mantil koji je imala na sebi. Tako je jebeno seksi. Otkopcao sam joj grudnja i bacio na pod. Ljubio sam joj grudi i ostavio par ugriza na njima. Pogledao sam je u oci i onda sam osetio neko gadjenje u sebi. Koliko puta sam spavao sa njom ovo je prvi put da to osetim. Odmah sam ustao sa nje i izasao iz stana. Usao sam u svoj crni rang rover i vozio se do najblizeg kluba. Kada sam dosao u klub seo sam za sank i narucio flacu Jacka. Nasuo sam punu casu i popio na ex.

(Ovaj dio ce biti pervezan pa kome smeta nek' ne cita)

Video sam kako mi zgodna plavusa prilazi. Imala je kratku crvenu haljinu i stikle. Stojala je ispred mene, a onda me je pocela ljubiti. Stavio sam ruku na njenu straznjicu i poceo je stiskati. Video sam kako se rukom igrala sa mojim frendom. Osetio sam kako mi se dize pa sam je odvukao u svoje auto. Otvorio sam vrata i bacio je na zadnja sedista. Odmah sam se bacio na nju i poceo je ljubiti. Poljubac je bio dug i strastven. Nakon par trenutaka sam ustao sa nje i presao na vozacko mesto i odmah poceo voziti u pravcu moje kuce. Kada smo stigli otvorio sam joj vrata da izadje, a ona je odmah skocila na mene i pocela me ljubiti po vratu. Nosio sam je do sobe u koju sam inace dovodio devojke kako bih ih povredio. Bacio sam je na krevet i skinuo majicu. Legao sam na nju i jednim podezom sam joj pocepao haljinu. Rasirio sam joj noge i rukom presao preko njenog osetljivog dela. Skinuo sam joj gace, a ona je istog trena skinula moje hlace i gace. Legao sam na nju i sa svojim frendom poceo ulaziti i izlaziti iz nje. Ispustala je izdisaje zadovoljstva....





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Misterious StrangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin