Part 4.

78 11 2
                                    

Bude me zraci sunca koji saraju mojim licem. Prvo sam mislila da je sve sto se sinoc desilo samo jedan ruzan san, ali kada sam pogledala oko sebe shvatila sam da nisam u svojoj sobi. Okrenula sam se na drugu stranu i Justina nije bilo. Pa bar jedan problem manje. Uzela sam svoju trenerku i majicu i otisla u kupatilo. Obavila sam jutarnju higijenu i presvukla se. Vratila sam se u sobu i videla Justina kako sedi na krevetu. Kada me je video ustao je sa kreveta i prisao mi. Bio mi je jako blizu. Gledali smo se u oci, a onda je on nabacio osmeh na lice. Moram priznati da ima lep osmeh. Gledali smo se jos par trenutaka, a onda nam je priljubio tela i ostavio jedan vlazan poljubac na mom obrazu. Polako je krenuo prema mojim ustima ali sam okrenula glavu i odmaknula se od njega. Pogledao me je zbunjeno.

"Cemu ovo babe?" - upitao je i dalje je bio zbunjen.

"Vidi. Ja znam sta zelis od mene, ali veruj mi samnom se ne moze niko igrati pa ni ti. Nisam ja od onih kurvi koje sire noge svima. Izvini ali krivu si nasao." - rekla sam odlucno.

"Kako ti kazes." - iznervirano je rekao i izasao iz sobe. Cula sam okretanje kljuca u kljucaonici. A jos mi to fali. Sela sam na krevet i razmisljala o svemu. Zasto bas ja? Zasto se ovo meni moralo desiti? Previse pitanja se vrtelo u mojoj glavi. Pocela sam plakati. Suze su kvasile moje lice. Samo zelim da odem odavde i da se vise nikad ne vratim. Opet sam cula kljuc. Vrata su se otkljucala i u sobu je usao Justin sa posluzavnikom.

"Evo donio sam ti da jedes." - rekao mi je spustajuci posluzavnik na ormaric pokraj kreveta.

"Nisam gladna." - lagala sam. Umirala sam od gladi. Nista nisam jela od juce popodne.

"Nemoj biti tvrdoglava. Zaboravila si da te mogu ubiti." - govorio je iznervirano. Nista nisam rekla,a on je samo izasao iz sobe. Podigla sam poklopac od posluzavnika i videla palacinke. Mm obozavam jesti palacinke. Moram da jedem inace cu umreti od gladi. Uzela sam jednu palacinku i pojela je. Proslo je desetak minuta i Justin se ponovo vratio u sobu. Brzo mi je prisao i stisnuo za nadlakticu. Poceo me je vuci, a ja sam se otimala. Nisam znala sta se desava. Pocela sam vristati.

"Pusti meee. Sta radis to?" - derala sam se na njega. Nista nije rekao samo me je jos jace uhvatio i nastavio vuci. Dosli smo do njegovog auta i on me je ugurao u njega. Sedela sam pozadi, a on je trazio nesto po gepeku. Sta ce sad da mi uradi? Jako sam se bojala ali sam znala da ne smem da mu pokazem svoj strah. Cula sam da je zatvorio gepek i vec u sledecem trenutku je usao na zadnja sedista. Posao me je zavezati ali nisam mu to dopustala.

"Ne mozes me vezati. Jesi ti normalan? Ostavi me!!" - vikala sam na njega. Nista nije odgovorio samo me je pukao sakom u glavu. Onda je pred mojim ocima sve postalo crno.

...

Otvaram oci i osecam jaku glavobolju. Nisam znala sta se desilo,ni gde se nalazim. Pocela sam se okretati po sobi koja je cela bila bela. Prozora nije ni bilo, ali je bilo upaljeno svetlo. Odjednom cujem otvaranje vrata i u sobu ulazi neka cura crne kose. Prisla mi je i uhvatila za kosu. Gledala sam je sa strahom u oci, a ona je imala neki cudan osmeh.

"Gotova si kucko!" - rekla mi je cupajuci mi kosu. Oci su mi se punile suzama ali sam ih uspela zadrzati.

"Ko si ti? Sta zelis od mene? I gde sam uopste ja?" - upitala sam uplaseno.

"Imas mnogo pitanja. Samo cu ti reci da ti ovde nece biti dobro." - rekla je drsko i izasla iz sobe. Uh sta se desava? Polako sam se pocela secati sta se sinoc desilo. Moje razmisljanje je prekinuo ponovni ulazak one cure. Uhvatila me je grubo za nadlakticu i izvela me iz sobe. Vodila me je do neke jako mracne sobe i samo me gurnula. Pala sam na pod i uganula nogu. Ovo jako boli. U sobu je usao Justin. Pogled mu je bio hladan,prazan. Ne mogu da verujem. On ce mene ssda ubiti ili sta? Gledala sam ga u oci. Suze su se nakupile u ocima i skliznule niz lice. Ona glupaca je celo vreme gledala u mene i smejala se nekako pobednicki.

"Sta se ti smejes?" - pitala sam je drsko, a suze su i dalje kvasile moje lice. Nista nije rekla, a onaj osmeh joj je nestao sa lica. Pogledala sam u Justina tuzno.

"A ti? Ti si me doveo vamo? Ajde ubij me sad! Nemoj me vise muciti!" - derala sam se na njega. On nista nije rekao samo je izvadio pistolj i uperio ga u mene. Ona glupaca se opet pocela smejati. Drzao je jos neko vreme postolj uperen u mene, a onda se cuo pucanj. Od straha sam zazmirila i opet pocela plakati, a onda sam shvatila da nije mene upucao. Pogledala sam ga, a onda sam videla onu curu kako lezi na podu. Oko nje je bila velika kolicina krvi. Zelela sam da ustanem i da pobegnem ali nisam mogla jer me je noga previse bolela. Prisao mi je i pogledao onim ubilackim pogledom.

"Ustani!!" - derao se na mene.

"Ali..."

"Sta ali? Ustaj kada sam rekao!" - prekinuo me je.

"Hoces ti jebeno prestati vikati na mene! Ne mogu da ustanem! Boli me noga! Razumes?!" - bila sam previse zivcana i pocela sam se derati na njega.

"Ako mislis da cu te poneti, varas se. Ustani kako znas i umes." - rekao je i krenuo izaci iz te mracne sobe. Jedva sam ustala i polako sam krenula. Nisam napravila ni dva koraka i vec sam pala. Ispustila sam jedno glasno 'Jaoo' na sta se Justin odmah okrenuo. Prisao mi je i poceo se smejati.

"Stvarno si smotana." - i dalje se smejao.

"A ti si stvarno glup." - rekla sam drsko.

"To samo ti tako mislis." - namignuo mi je i nosio u narucju. Dosli smo do njegovog auta i on je jedva otvorio vrata suvozaca i spustio me na suvozacko mesto. Odmah je otisao sa druge strane i usao unutra. Krenuli smo. Vozio je jako brzo i nije sklanjao pogled sa ceste. Nakon desetak minuta voznje u tisini smo stigli ispred njegove kuce. Parkirao je auto u garazu i izasao iz auta. Pokusala sam sama da izadjem ali me noga previse bolela. Kada je video da ne mogu nista otvorio je vrata i opet me poneo. Usli smo u kucu, a Robin je sedeo na kaucu i upitno pogledao Justina. Justin mu je samo klimnuo glavom. Nisam znala sta im to znaci, ali mislim da ima veze sa ovim sto se malopre dogodilo. Ja sam naslonila svoju glavu na Justinove grudi, a on me je cudno pogledao. Samo sam se malo nasmesila. Odneo me je u njegovu sobu i spustio na krevet.


"E sada da vidimo sta ti je sa nogom." - govorio je donoseci kutiju sa prvom pomoci.

"Ovde te boli?" - pitao je stiscuci deo noge koji me boli. Nisam nista rekla nego sam klimnula glavom. Iz kutije je izvadio neku kremu i poceo je mazati na moju nogu. Kada je namazao uzeo je zavoj i zamotao oko noge.

"Od kad ti znas da previjas ljude?" - rekla sam sarkasticno i nasmejala se.

"Od kad se bavim ovim poslom." - nisam razumela kako misli 'ovim poslom'. Verovatno misli na kriminal i slicno.









Ljudi meni je stvarno zao sto nema nastavaka i sto je ovaj ovako kratak,ali nemam vremena,pisem kad stignem. Nadam se da ce te me razumeti. Volim vas
-Minnie∆

Misterious StrangerWhere stories live. Discover now