Prolog

77 11 8
                                    

Czy kiedykolwiek czuliście w sobie niedosyt lub tęsknotę? Tęsknotę za tym co było lub nawet za tym co jest blisko tuż na wyciągnięcie waszej ręki jednak boicie się po to sięgnąć?
Otóż ja właśnie przeżywam ten ból. Okropny, nie do zniesienia ból, który cały czas powiększa dziurę w moim sercu.

Znowu przypomniałam sobie o swoich problemach i o tym, że muszę uważać na każdym kroku. Chodź wiem, że mimo mojej ostrożności i tak w tej chwili ktoś może stać tuż za mną i dyszeć mi w kark.

Wstałam z łóżka i energicznym ruchem otworzyłam drzwi szafy garderobianej. Rozsunęłam sterty pogiętych ubrań i wyciągnęłam zza nich średnich rozmiarów hebanową walizeczkę.
Wydobyłam z niej pistolet i czerwoną bandanę,którą przewiązałam przez udo, a w przerwe między nim od zewnętrznej strony wsunełam magazynek.
Schyliłam się i porywistym ruchem wręcz wyszarpałam z komody już spakowaną torbę. Była uszykowana na poprzednie takie okazje w których wydawało mi się, że mam tyle odwagi co teraz. Jednak w tej chwili byłam pewna, że muszę uciekać jak najdalej. Zarzuciłam wcześniej wymienioną rzecz na ramię i ruszyłam przed siebie.

Usłyszałam trzask. Trzask wypadających z futryn drzwi. Przełknęłam ślinę. Chyba zdecydowałam się na ucieczkę zbyt późno.

W takim razie nie pozostało mi nic innego jak czekać. Czekać na swoje wybawienie lub śmierć.
A może w tym wypadku właśnie odejście z tego świata będzie wybawieniem?
________________________________________________________________________

Hejka kochani💖💖💖
Zdecydowałam się wstawić tutaj jedno z moich starych fanfiction.
Mam nadzieję, że choć trochę się wam spodoba.
Mam jeszcze kilka innych więc jesli to zdobędzie nawet małe zainteresowanie z waszej strony to wstawiam kolejne
🙈 🙉 🙊 💖 💖
Do następnego 😘😘😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GANGSTA SHITWhere stories live. Discover now