Es:Au , mmmhh, Anna.. AU
An: Scuze Elsa nu am vrut sa te doara car clamita asta nu statea , dar am terminat ..ce frumoasa esti o doamne daca te-ar vedea si mama ... #dar isi acopera cu mana gura cand realizeaza ce a spus ..parintii nostri nu mai sunt si eu ..eu cel putin am fost foarte afectata ..
Es: Anna... ai terminat ?#incerc sa nu bag in seama ultimele cuvinte dar simt o lacrima jucandu-se in ochii mei..o sterg rapid si ma ridic de pe scaun privindu-ma in intregime si in toata splendoarea in oglinda ...
Erau frumoasa , parul ondulat cadea valuri pe spatele meu , eram decorata frumos cu fel de fel de podoabe ...erau ale surorii mele ce-i drept dar mi le-a dat mie ... rochia pe corp pana in pamant avea imprimat in zona abdomenului un fulg de nea ..ce dragut ...
Ridic mana in sus si arunc un mic bulgare spre tavan care se spulbera si incepe sa ninga in toata camera , ador sa fac asta ..mai ales cand simt racoarea pe pielea mea...
An: Elsa termina ..daca intra cineva ?!
Si avea dreptate ..putea intra oricand cineva , inchid ochii si inclin usor din cap iar mica ninsoare se opreste ... Anna imi imtinde mana si eu o privesc sceptica nestiind ce vrea ..
An: Esti asteptata in sala "majestate " #spune si chicoteste , eu aleg doar sa zambesc si pornim si spre asazisu bal ..
Usile gigantice se deschid in fata noastra si noi pasim incet spre marea incapere ....
Valuri de oameni erau inghesuiti mai mult sau mai putin in sala , radeau si se simteau bine cum e si normal ... toti erau imbracati elegant cu fel de fel de blanuri sau rochii si sacouri vrand sa isi arate starea materiala ..
Fiind atenta in alta parte nu imi dau seama cand ma chiognesc de cineva , ma opresc si ma uit la acea persoana dubioasa .
- Printesico ar fi mai bine sa te uiti pe unde mergi ..
Oh bun , nici nu il cunosc si deja ma enerveaza ...
Es: Cine esti straine ?
CITEȘTI
Fulg de nea
RomansaViata mea ?! E simplu .... sunt o fata normala , anosta si plictisitoare .... ARGhh... glumeam , sunt un fel de supra om , cred ca am ceva special ,...ceva al meu ..dar oare ... mai este cineva ca mine ?