bu benim ilk deneyimim inşALLAH beğenirsin iyi okumalar öpüldünüz :) (multimedyada Esilanın en yakın arkaşı Açelya ve Aldatan sevgilisi Tolunay )
Yağmur damlası yüzüme vuruyordu yoksa yüzüme vuran yağmur damlası değilde benim göz yaşı damlamıydı. İnsan sevdiğini neden aldatır ki. Hayır yani birde arkasında dur bu haltı yapiyorsan. Düşüncelerimle boğuşuyorken eve gelmişim bile. Apartmanın içine girdim ve asansörün kapısı açtım asansörün içine girdim ve 5 bastım aynadan kendime bakim dedim bakmaz olaydım felçli fırdevs hanım gibi olmuşum. Asansör durdu bu demek oluyor ki 5.kata geldim. Çantamdan anahtarımı çıkardım çantamda fazla birşey olmadığı için anahtarı hemen buldum. Kapıyı açtım ve ayakkabılarımın bağcıklarını çözdüm köşeye fırlattım. Çantamıda koltuğun üzerine bıraktım. Evde kimse yoktu o yüzden bu dediklerimi yapabiliyorum. Annem görse "- Esila kızım niye orda çıkardın ayakkabılarını salonda çıkarsaydın ya babanın uşağı mı var kız "diye bağarırdı . Üstümü değiştirmek için yukarıya odama çıktım. Telefonum çaldı arayan o bok kafa açıcağımı düşündü ay yazık yavruma nah açarım ben sana telefonu. Hemen dolabımın karşısına geçip üstüme rahat olan pijamalarımı giydim. Rahatlamak herkesin hakkı. Çıkardığım pantalonum ve gömleğimi dolaba tıkıştırdım hangimiz yapmadık çılgınlar gibi ?. Saçımı topuz yaptım ve pufuduk pandalı terliklerimi giyip aşağaya indim. Depreysondaki bir kız gibi gidip yemek yicektim ki telefonum yine çaldı. Arayan Açelyaydı.
"- Efendim Açelya."
"- kapıyı aç geldim."
"- niye" diyecektim ki telefonu kapattı.
"-İnsanı bir rahat depresyona sokturmuyosunuz arkadaş ya ". Söylene söylene kapıyı açtım.
"- Ayyyy Esila çekil şurdan kızım Amerikadan mı kapıyı açmaya geldin beee ağaç oldum kök saliyodum" dedi ve hemen kapıdan içeri attı kendini deli kız.
"- noldu yine Açelya yine işin düştü dimi."
"- lan bu ne tip felçli fırdevs hanıma mı özendin hahahahha dur bidaha bakimm hahahah bakamiyom."
"- Açelya buraya oturup benimle dalga geçmeye gelmediğini düşünüyorum canım."
" - ha knk senin anan Esel teyze bizdeydi bende sıkıldım dedim size gelim."
"-annem sizde mi ? hmm."
"- kanka sen benden birşeymi sakliyorsun."
"-niye be ne..ne saklicaamm ben senden?".
"- bir şey var ve sen benden sakliyorsun öyle mi? Ali Rıza bey gibi kalırsın da inşALLAH arkandan iş çevirirler sanada bok yemek düşer aminnn."
"- Anteni ters çevrilesice lafını geri al lan."
"-noldu anlat öyle."
"-ya şey işte knk Tolunay beni aldatiyormuş filan knk neyse boşver ya çay içer misin ?."
"-çayın suyunu sen koy Demi lavato hahahahah."
"- kalk git öl lan sen yaşama senin yaşama. Günah be ağzına kürekle vurucam lan lan seni dövmek sevap beee."
"- kanka onu bunu bırakta sizin alt kata birileri taşiniyo."
"- Bu normal birşey orası ev ve orda insanlar yaşaya bilir kankacığım."
"- valla mı yemin et UF salak mısın kanka sen ? Yakışıklı bir çocuk var kanka ondan bahsediyorum yaaaaa annesi doğurmamış lan uzayda pıtlatmış çocuk bildiğin metor taş be." "- sen beğendiysen o kaldırım taşıdır canım ya."
Kapının zili çaldı annem geldi sanırım kapıyı açmaya giderken kaplumbağa gibi gittim ve açtım.
"-Esila Açelya burada mı de annesi gelsin dedi."
"- tamam Esel matbazelleri." Annem Tolunayı çok sever bu aldatma olayını öğrenirse Tolunayın annesi Filiz teyzeye anlatır. Annem ayakkabılarını çıkarıp ayakkabılağa koydu ve oradan 3 santim topuğu olan terliğini çıkardı yere koyup giydi çantasını astı. Tabiki de ayakkabılarımı ve çantamın nerde olduğunu gördü.
"-Açelya kızım sende böyle çıkarıp ayakkabılarını bi köşeye atiyo musun yavrum. "
Açelya ayakkabılarını giyniyordu.
"-evet Esel teyzeciğim noldu ki."dedi. Annem Açelyaya ölümcül bakış atarken ben elimle kalp yaptim Açelyaya doğru. Annem bana bakıp arkadaşın gitsin hele sen görcen bakışı attı.