~3.bölüm~

54 4 5
                                    

(Multimedya daki Esila.) uzun bir ardan sonra yeni bölüm ve uzun bir aradan sonra yine ben :) iyi okumalar dilerim :)

Tanışma faslı filan bitikten sonra zil çaldı. Yerimden kalkmaya hiç halim yoktu o kadar sıkıldım ki okuldan daha ilk günden olsa bile. Açelya kolumdan çeke çeke okulun bahçesine çıkardı ve ağacın altındaki çardağa oturduk. Bu şehirde beni tanımayan yoktu. O yüzden bütün okul bana selam veriyordu. Olum çok havalı bir şey kendimi kraliçe Elizabet gibi hissediyorum. "Kızım baksana Tolunay buraya doğru geliyor." Dedi Açelya. Tolunay geldi ve yanıma oturdu. "Naber kızlar" dedi ağzını gere gere. " A burdan ağzının ortasına bir vururum pekmezini akıtırım lan sen Nasıl bir yüzsüzsün. Ya senin annen baban akraba mı yoksa genetik mi bu halin tavırların ve beyinsiz oluşun." Dedim bir çırpıda. "Ya güzelim bak bana inanmalısın seni seviyorum ben ya hem biz yarenle birlikte büyüdük kardeşim o benim." "Sono sovoyorom nerden buldun bu şakayı çok komikmiş güldük eğlendik tamam bitti hadi şimdi yürüde ense traşını görelim yaylan burdan hadi." "Esila köpek gibi peşimden koşucaksın o Zaman ense
traşını göreceksin!" "La oğlum de git la " dedim. Tolunay gittikten sonra Açelya gülme krizine girdi. " hahahaha o neydi gız hahahahaha."

*******************
Son dersin bitmesin 5 dakka vardı. Bizim komşu çocuğa bana bakıp bakıp gülüyordu. "Ne sırıtıyorsun be?" "Gözlerin senin mi hahahahaha."dedi. "Yok anneminkini taktım yarında babamın gözünü takıcam Nasıl değişik insansın be komşu çocuğu hahahahaha" "Tamam abartma" dedi komşu çocuğu bende gülmeyi kesip önüme döndüm.

*****************
Okulun kapısının önünde kulaklığımı çıkardım ve telefonuma takıp müzik açtım. Açelya'ya el sakladıktan sonra yürümeye başladım. Sanki biri beni takip ediyor gibiydi. Arkamı bir anda dönmemle arkamdaki kişiyle dudak dudağa geldik. Arkamdaki kişi bizim komşu çocuğu  Barınmış. O kadar güzel kokuyordu ki parfümü kendimi narkotik polisi köpeği gibi hissediyordum. Birden afallayarak "şey beeeen özür dilerim." Dedim. "Ölümün sakarlıktan olucak." Dedi o soğuk sesiyle. Ne kadar da dengesiz bir insan bir an gülüyor bir an soğuk davranıyor. Komşu çocuğu o kadar hızlı ki şuan önümden yürüyor. " sen ne ayaksın lan" dedim kendinin bile zor duyduğu bir ses tonuyla. Birden komşu çocuğu döndü ALLAHım sana geliyorum duydu "önünde taş var dikkat ette takılma"dedi alaycı bir ses tonuyla. Duymamış olduğunu anladım ve takılmam için söylediği taşa bakim derken o taşa takıldığımı fark ettim ve bir anda yere yapıştım. Bizim mahallenin Mobese kamerası olan Fatma teyze çiçeklerini suluyor gibi yapıp bana bağırdı. " kız Esila yerde ne işin var kızım." " Fatma teyze çok yoruldum biraz dinlenim dedim hayırdır sen yapıyorsun." Dedim. "Çiçekleri suluyorum kızım." " ALLAH kolaylık versinde Fatma teyze." Sanki bilmiyoruz mahalleyi gözetlediğini neyse ya. Ayağa kalktım üstümü filan düzelttim. Evin kapısına geldiğimde kapının önünde bir araba vardı. Tanıdık bir araba. Hem de çok tanıdık. Koşarak eve girdiğimde annemle Tolunay oturmuş kahve içiyordu. Ben koştum diye arkamdan Barın da gelmişti. Kapının ağzında durduğum için hızlıca bana çarpmasından anlamıştım geldiğini. Yere yapışmadan belimden tuttu beni. Annem seslerin karşısında kapıya doğru çevirdi başını. Tolunay ise kafasını kahveden kaldırıp anneme baktı sonra ise annemin baktığı yere. İşte şimdi açıklama yapmakta zorlanacaktım. Hemde çok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyahın MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin