Straf

1K 19 3
                                    

Harry:  pov.

Hier zat ik dan midden in de kamer van mijn daddy ik wacht tot mn daddy naar boven komt om mij straf te geven, ik hoor voetstappen op de trap. Bij de gedachte alleen al begin ik te trillen, ik moet me verstoppen! Ik kijk rond, mijn ogen vallen op een kast. Ik sluip erheen en ga erin zitten, zachtjes begin ik te snikken. Dan hoor ik de deur van de kamef open gaan, ik kruip nog meer tegen de wand van de kast en sluit mijn ogen. Ik ben bang, bang voor wat komen gaat. Het is stil in de kamer, maar niet voor lang. Ik hoor voetstappen richting de kast komen, de kastdeur vliegt met een ruk open. En daar staat daddy, hij kijkt niet pepaalt 'vrolijk' "harry kom uit die kast." Eerst wou ik gaan protesteren, maar dan zou ik nog meer problemen krijgen. Ik besloot om daddy te gehoorzamen en langzaam kruip ik uit de kast. "harry ik, liam en zayn gaan gaan jou straf geven en je straf luit: dat we jou alle drie 20xgaan spanken met je butt blug in begerepen' zei louis 'maar daddy dat zijn 60 klappen'' zei ik "ja dus? of wil je er meer?" zei hij ik schudde nee ''dat dacht ik ook'' ik zag vanuit mijn ooghoeken dat liam me greinzend aankeek, ik keek nog een keertje en nu zag ik waarom hij zoon greins had. hij heeft de afstandbediening van mijn butt plug vast, dat beloofd niet veel goeds.. ''Hierkomen kitten!'' ik gehoorzaam braaf en ga over de benen van daddy liggen. "Ik wil dat je meetelt, zodra je de tel kwijt raakt of als je een foutje maakt worden het er dubbel zo veel, duidelijk?" Ik knikte, en daar voelde ik de eerste klap al. 1 snikte ik, en zo ging het door. 5, klap 6, klap 8. "Harry volgens mij hoorde ik een foutje, na 6 komt toch echt 7! je weet wat dat betekent!" Ik slikte en knikte langzaam. "Nu krijg je er 120 in plaats van 60." Ik voelde hoe mijn tranen een weg vonden over mijn wangen. "Begin maar opnieuw!" Klap, "1", klap "2", opeens vloog de butt blug aan, ik voelde een rilling door mijn lijf gaan. En zo lig ik hier dan huilend op daddy zijn schoot, met een butt blug in. verslagen voel ik me, En ik heb een ligt vermoede dat ik dit gevoel nog lang zal hebben.
~*~
119, klap, 120. Ik voel hoe mijn billen brand, ik bijt op mijn lip. "Zo babey ze zijn flink rood he?" Ik twijfel even maar besluit dan toch te knikken. "PFF eigen schuld asshol!" Roept Zayn naar me. Daddy keek me strak aan en een lichte glimlach kwam tevoorschijn. "Maar dit was pas het begin babey" ik voelde hoe ik in paniek raakte, was dit pas het begin? Daddy liep uit de kamer en kwam nog geen minuut later terug met twee vibrators en een dildo, en niet te ontbreken 2 riemen. "Herken je deze jongens nog curly?" Ik slik en probeer weg te kijken, wat niet lukt aangezien liam mijn hoofd naar daddy draait. "Ik vroeg je wat!" Daddy zet dreigend een stapje naar voren, en ik voel hoe het kippenvel op mijn arme springt. "Ja daddy, ik herken die jongens." "Dat dacht ik al." Greinst daddy. "Ga maar vast op het bed liggen, en dan wel op je rug!" Ik loop langzaam naar het bed toe, en ga op me rug liggen, ik voel hoe ik wordt vast gemaakt met de 2 riemen. Daddy gaat aan het einde van het bed staan waardoor ik hem wel moet aankijken. "Deze straf ken je al, maar dit keer maken we hem een tikkeltje erger! We laten je 20 keer klaarkomen." "NEE DADDY PLEASEE ALSTUBLIEFT DOE HET NIET!" Ik voel hoe de vibrator en dildo in me kont worden gestopt. Gelijk komen er allemaal OEEHHH AAAAH OOEEEH AAAAAAAH's uit mijn mond, maar al snel veranderd dit. Een pijnlijk gevoel neemt mijn Lichaam over. "Oja voor ik het vergeet, zodra je gaat huilen wordt het aantal keren verdubeld." Ik voel hoe er nog een dildo in mijn kont wordt gestopt, en ik voel hoe ik klaarkom. "NEE DADDY HET DOET ZOON PIJN!" "Dat had je je dan maar eerder moeten bedenken kiddo!" Ik voel hoe de tranen opkomen, hoe kan daddy mij dit aan doen? "Zie ik daar een paar traantjes Babey? dan maken we er toch gewoon 40 van?" Ik schud hevig me hoofd. "NEEEEEEEE, ASTUBLIEFT NIET IK ZAL NIET MEER LIEGEN!" Ik voel hoe de vibrator op zijn hoogste standje wordt gezet, en dan verlaten ze alle 3 de kamer. 'NEE NEE NEE KOM TERUG ALSJEBLIEF PLEASE!!!!!' verslagen lig ik op bed pijn te leiden ik ben denk ik wel 10x klaargekomen maar toen bedacht ik me iets waarmee ik kan ontsnappen, en dan zonder dat Louis iets zal vermoeden, ik zal vrij zijn na vanavond.

Hallo people jullie zien het ik srijf dit boek veder mt een vriendin van me hope you enjoy it! All the love x D & J

Mine submissiveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu