Melis Demir: Yaşı 17 lise 3 öğrencisi sorunlu bir tip annesinin ölümü sonrası evden kaçıp babasını kabullenemeyen ve bir daha asla babasının yanına dönmik istemeyen biri. Bu nedenle halasında kalmakta.
Melis'in halası Nazlı hanım : bir kızı var ikinci kızı ise melistir. Eşi çatışmada hayatını kaybetmiş bir as subaydır. kendisi ise bir şirket sahibidir.
Melis'in kuzeni Gizem: 18 yaşında lise 3cü sınıf öğrencisi babasının ölümünden dolayı bir sene kalmıştır.*melis'in arkadaşları*
Yağız Çınar: 17 yaşında tatlı ve hiç sorunu olmayan melisi beladan uzak tutmaya çalışan ama melis e platonik aşık olan bi tipe sahip.
Egehan Çelik: 17 yaşında yağız'ın en iyi arkadaşı lise 3cü sınıf öğrencisi.
Selda ve Yeşim Sığmaz: 17 yaşında ikizler birbiri ile iyi geçinir fakat konu melis olunca anlaşamazlar ikisi de melisi 3 kız kardeşi gibi görür.
Melis'in sonraki arkadaşlıkları:
Doğu Kağan Öztürk : Yaşı 18 bir sene sınfıta kalmış lise 3 öğrencisi sorunlu bir tip anne babası zengin ve gitti okul ona ait şehirdeki genç ve güzel kızlarla yatmış bir yattığı ile ikinci defa yatmayan belli tiplerle takılan birisi ilk adı sadece ailesi ve en yakın çocukluk arkadaşı bilir.
Metahan Beyoğlu: Kağan ın en yakın arkadaşı sırdaşı ilk adını bilen tek kişi (ailesi dışında) Yaşı 18 sınıfta kalmış lise 3 sınıf öğrencisi tüm kızların gözdelerinden biri kağan ile ikinci kez yatmak isteyen kendisini Metahan ın odasında bulur.
Nurdan Sadakat: 18 yaşında iyi bir öğrenci fakat okuldan bir sene uzaklaştırılmış bu nedenle lise 3cü sınıfta. Kağan ile bir kez yatmış ve ikincisi için peşini bırakmayan bir tip.
Herkesi tanıttım fakat iki kişinin resminde karar veremedim sonraki bölümülerde koyarım.