Selam ben Clara!Manhattan da sıradan bir gün.Sabah kalktigim gibi kahvaltiya geçip pancakeimi yerken gelen mesajlarima bakiyordum.Ve biraz video..Bu arada Angelina ya yemeğini vermeme rağmen benimle ayni sofrada ayni yemeği yiyor!Neyse saat geldi yavaşça okula koyulma vakti.Son kez Angelina'yi sevip yola koyuldum.Her sabah yürüyerek okula giderim çünkü genelde Amy le karsilasirim.Ama bu sefer arabayla gitti galiba.Ve okuldayim!Öğretmen dun sinifa yeni biri geleceğini söylemişti.Yeni kişilerden nefret ediyorum.Sinifim zaten oldukça kalabalik.Okulda Amyle karsilastim ve sinifimiza gittik.Zilin calmasiyla birlikte çok güzel bir güne lanet bir dersle basladik.Ama bunu bozan birşey vardi sanki.Öğretmen yeni çocukla içeri girdi.Ve adini söylemesini soylediDavid!Mükemmel kaslara sahip,akilliya benzer bir özelliği vardi sanki!.Neyse yerine otururken bana göz kirpti!!Banaa!Tenefuste hemen tanismak için Amy den tavsiye almam gerekti.Büyük tenefuste yemekhane de yemek yerken Jeff de bize katildi.Ondan tavsiye almak için sorduğumda bana kendin ol ve yanina oturup beraber yiyebilirmiyiz diye sormami istedi!David için herşey yapabilirdim.Bende yemek tepsimle beraber onun oturduğu şuraya doğru gittim.Yanina oturabilip oturumayacagimi sorduğumda tabiki dedi.Ve bana küçük kiz dedi!İnanmiyorum.Bana küçük kiz dedi.(Pislik)Bende ona nasil küçük kiz olmayacagimi sordum ve bana kurallara aykiri davranan asi kizi oynayabilirsin dedi.Bende o anki gaza gelip aynen şöyle yaptim.Elimdeki tepsiyi yere çarparak atip yemekleriniz igrenc.Hepsi tuvaletten cikmiscasina kokuyor.Mudur kendini birşey saniyor diye bagirdim.David vay canina demişti.Sevinmiştim amaa taaaki mudur gelip disiplin cezasi yazana kadar.Ughh.Acaba David hakkimda ne düşünüyor?Bir ezik olduğumu falan mi?Aklim çok karisik ya..Hem Amy de yok.Hepsi Jeff yüzünden!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Teen Fictionİnsanlar geçmişteyaptıkları hatalardan dolayı ne zaman yargılanır?İntikam mı alır?Yoksa sadece kaçar mı hatalarından.Clara için hayat artık daha farklı.Geride bıraktığı onca şeyleri düzeltebilecek mi?Yoksa sadece yabancıymış gibi mi bakacak sevdikle...