2.BÖLÜM: AKSAM YEMEĞİ

12 2 0
                                    

Selam.Ben Clara!Disiplin cezasi bittiği gibi Amy'nin yanina koştum. David ortalarda görünmüyordu.Jeff de benimle karsilarssa neler olacagini biliyordur umarım. Amy ordaydi ama yaninda David vardi!Acaba Amyden mi hoslandi?Hemen bir yere saklandim.David gidiyordu.Amy'nin yanina gidip ne dediğini sordum. O da sanki ona cikma teklifi etmiş gibisine bakti ama cevap vermedi.Kalbim çok kirilmisti. Neden boyle birşey yapmisti?Gün sonu eve giderken David yolun karsisindaydi ve:"Clara!"diye bagirdi.Koşar adimlarla eve gittim.Oturup derin düşüncelere dalarken Angelina'nin havlamasi beni bir an olsun dalginliktan kurtardi.Aksam nasil yattigimi anlamadan sabahin köründe saçma bir alarm sesiyle uyandim!Ugh.Derse geç kalmisim.Çok saçma bir kombin ve bakimsiz bir görünüşle okula gittim.Kolidorda Davidle karsilarstim.Yine seslendi:"Clara!"Bu sefer kizlar tuvaletine doğru kostum.Amy'i anlamiyordum.Madem sevgili oldular niye David bana seslenip duruyor!?Bu adil değil.Baya bir takildiktan sonra tuvaletten ciktim.Derse girdim.Olabildiğince gozlerimi David'e bakmamaya calistim.Sirtimda bir his geldi.Biri uçak yapip atmis ve ucakta bir not yaziyor:"Clara benimle yemege cikarmisin?(David)" yaziyordu.Bu sacmalik.Amy'le cikarken beni idare edecek!Tenefuste yanima gelip cevabimi sordu ve ben ona:"Sen tam bir pisliksin.Amy'le cikarken beni mi idare edeceksin?"diye bagirdim.David:"Ne?bir dakika ben Amy'le mi cikiyorum?"Bende:"Orada konustuklariniz?"David hafif bir gulumsemeyle:"Clara,Amy'den sadece aksam yemeği için tavsiye istedim".Cevap içimi rahatlatmisti ama çok utandim.Peki ozaman.Cevabin kabul edildi.Aksam sekizde uygunum.Alabilirsin.Dedim.Tatli bir gulusle"Emredersiniz kralicem!"dedi.Amy'e koştum ve bana ne giyecegim konusunda yardim etmesini söyledim.Birkaç gardolap yiginiyla son derece güzel görünüyordum.Araba gelmişti.Topuklularla asagi inerken dusucegim diye korkmuştum .David beni aldi ve çok güzel bir restoranta götürdü. Güzel bir yemekten sonra bana:"Clara benimle cikarmisin?"dedi.O heyecanla beklemeden evet dedim!Ne yaptim ben ?Ne yani artik sevgilimiyiz?!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin