KADER

32 2 1
                                    

Hayat daha 5 yaşındaydı. Çok güzel günler geçiriyordu çok mutluydu. Annesi o ve babası .
Babası Hakan bey teklonoji sektöründe çalışıyordu görevi ise yurt dışına mal taşımaktı . Annesi ise ev hanımıydı. Çoğu zamanı evde geçirirdi.Hayat ise babasının yurt dışından döneceği günü beklerdi. Babası geldiğinde ise onun boynuna atlayıp onu öperdi. Yıllar böyle geçip gitti. Hayat 7 yaşına bastı. Bigün babası yine yurt dışındayken bir telefon geldi. Hasret hanım yatak odasına geçip telefonu açtı. Arayan kocasının en yakın arkadaşıydı. Hasret hanım:
• Noldu niçin aradın ? Dedi.
Adam:
•Bu kötü haberi nasıl verebilirim bilmiyorum. Başınız sağolsun kocanız araba kazası geçirip oracıkta hayata gözlerini yumdu. dedi.
Hasret hanım büyük bir şok geçiriyordu ve birden telefon elinden düştü . Sonra ise bağıra bağıra ağlamaya başladı. Hayat ise bu sesleri duydu ve koşarak annesinin odasına çıktı. Kapıyı açmaya çalıştı ama kapı kitliydi. Annesi ise içerde ağlıyordu. Hayat bağırarak annecim iyimisin? Kapıyı niye kitledin? Niye ağlıyorsun? diye soruları sıralıyordu ama ne fayda annesi hiçbir soruya cevap vermeden ağlamaya devam ediyordu. Hayat ta buna anlam veremedi ama annesi ağladığı için çok üzülmüştü o yüzden oda ağlamaya başladı. Sonra annesi kızının ağlamasına dayanamıyarak kapıyı açtı ve kızına sarıldı. Hayat annecim noldu sana niye ağlıyorsun. Demeye başladı. Hasret hanımın o kadar canı yanıyordu ki cevap veremedi. Bir süre geçtikten sonra kendine geldi. Hayat annecim şimdi da iyisin deyilmi dedi. Hasret hanım evet kızım dedi. Hayat peki neden ağlıyordun söylemeyecekmisin. Hasret hanım Hayat ın bu küçük yaşta bu acıyı öğrenmesini ve yaşamasını istemedi bu yüzden ona iki sebep yüzünden ağlıyorum dedi. Hayat o sebepler ne? Dedi. Hasret hanım 1. Olarak bir yakınımız ölmüş o yüzden ağlıyorum. Hayat ikincisi ne ? Hasret hanım biliyorum üzülüceksin ama baban uzun bir süre yurt dışında kalmak zorundaymış. Dedi . Hayat ise ağlayarak ne ama bu haksızlık dedi ve odasına çıktı. Sonra Hasret hanım düşündü ki eyer kızım buna bu kadar üzüldüyse babasının öldüğünü duymak onun nasıl kalbini parçalar.

BENİ YANLIZ SEN ANLARSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin