3.BÖLÜM

114 9 9
                                    

Herkese iyi okumalar.Ne kadar iyi yazamasam da vote ve yorum beklemek benim de hakkım diye düşünüyorum..
Sabah-Zeynep'in Bakış Açısı
Y "Zeeey, kalk Melis'i arayıp iş görüşmesine gideceğiz daha.Kime diyorum heeey. "
Z "5 dakika daha yaa"
Y "Galatasaray'ın maçı olsa kaçırmazsın (Yazar burada Galatasaraylı olduğunu belirtiyor.Tam bir Galatasaray tutkunuyum açıkçası❤💛 Neyse devam)

Tam bir Galatasaray tutkunuyum açıkçası❤💛 Neyse devam)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Z"Of Yağmur offf.Galatasaray'ın maçı tabiki kaçmaz. Neyse haydi Melis'i arayalım. "
Telefonunu getiriyor Yağmur. Hemen Melis'i arıyoruz.
Y" Merhaba Melis, Naber? Ben de iyiyim sağ ol canım. Ben sana bizim işi söylemiştim ya hani konuşabildin mi? Evet, Zeynep de yanımda. Tamam, tamam o zaman canım. Uğrarız bugün.Çok teşekkür ederiz. "
Z "Ee Yağmur, ne dedi?"
Y "Konuştum Kerem Bey ile dedi.Kerem Bey oranın sahibinin oğluymuş.Biraz sıkıntılı biriymiş ama zaten fazla durmuyormuş şirkette. 2 saat sonra bizi şirkete bekliyor.Kurtuluyoruz o Mert denen manyaktan!!"
Çığlıklar eşliğinde birbirimize sarılıyoruz.
Kerem'in Bakış Açısı
Sabah, odaya birinin dalmasıyla açıyorum gözlerimi. Evet, haydi tahmin edin .Bunun kim olduğunu bilmemek elde değil.Tabiki de Can.
C "Ya kalksana Kerem, benimle hiç ilgilenmiyorsun :( "
K " Yok,ben kararımı verdim.Sen gerizekalısın . Oğlum sen iyi misin? Sevgilimsin sanki de "Kirim binimle hiç ilgilinmiyirsin" diyorsun. Tahtan mı eksik senin!?"
C "Hiç espriden anlamıyorsun abi ya"
K "Hiçbir esprin normal değil ki Can.Zaten senin gibi birinden normal espri beklememek gerek ya neyse"
C " Tamam abi ya. Şirkete gidiyor muyuz?"
K "Bugün gidelim.Mert denen manyağa koltuğu kaptıramam."
C" Vaay, Kerem SAYER sahalarda."
~ ŞİRKET (Yazar ' ın Bakış Açısı )
M" İyi günler Kerem Bey.Bugün size bahsettiğim arkadaşlarım gelecek.İlgileneceğinizi söylemiştiniz. "
K " Tamam Melis.Gelince haber ver.Bakalım."
-Zeynep ile Yağmur şirkete gelir. Kerem odadadır.
Y " Melis, gerçekten çok teşekkür ederiz. Çok büyük yardım ettin.Ee ne yapalım şimdi? "
M"Lafı mı olur aramızda, Kerem Bey'e haber vereyim ben. Siz de o zamana kadar bir çay için. Hemen söylüyorum."
Melis, Kerem'in odasına gider.O sırada Can ortada gezinirken Yağmur'un görür, yanına gider.
C " Sana karşılaşacağımızı söylemiştim."
Y "Ya sen beni mi takip ediyorsun?"
C "Ne münasebet canım, burada mimar olduğum için olabilir mi?"
Y " Sen ve mimar olmak? Ne kadar birbirine yakın (!) kelimeler.. Takip ediyorsun işte. "
C "Şimdi seninle uğraşamam. Şunu bil yeter. Bizim kaderimiz birlikte yazılmış güzel gözlü.. "
Y "Elimden bir kaza çıkmadan git artık."
Yağmur ile Zeynep çayını bitirir .Melis , onları odaya götürür.
K "Gir."
M "Kerem Bey, size bahsettiğim arkadaşlarım.Ben çıkıyorum izninizle.
K " Tamam, sen çıkabilirsin."
K " Evet,hanımlar.Melis biraz bahsetti.Bir de sizden dinleyelim."
Z "Öncelikle merhaba, ben Zeynep Yılmaz. 25 yaşındayım. ODTÜ mimarlığı 1.likle bitirdim.Sahil kenarında yaşamı sevdiğim için İstanbul'a taşındım. Önceki şirketimde sıkıntılar çok olduğundan dolayı ayrıldım. "
Y "Merhaba, ben Yağmur Erdoğdu. 25 yaşındayım . ODTÜ mimarlığı 2.likle bitirdim ben de."
K "Pekala hanımlar işe alındınız. Zeynep Hanım siz benimle, Yağmur Hanım siz de Can Bey ile çalışacaksınız.Yalnız şunu söyleyeyim yalandan nefret ederim. Haberiniz olsun.Haydi hayırlı olsun."
Zeynep içinden tam da ne zaman başlayacağını soracaktı ki..
K " Hemen başlayabilirsiniz."
Zeynep, Kerem "Bey"in o çimen yeşili gözlerinden doğrusu çok etkilemişti. Kerem de Zeynep'in kıvırcık saçlarında takılı kalmıştı.
K " Melis, Yağmur Hanım'ı Can Bey ile tanıştır."
M " Peki Kerem Bey."
K " Zeynep Hanım siz de şöyle oturun. Bu arada ben çalıştığım kişiyle resmiyeti sevmem.Kerem desen de olur. Sadece toplantı vs. Bey, Hanım kullanalım yeter.Ok?"
Z " Tamam Kerem Be.. Kerem. Başlayalım o zaman."
K "Şöyle ki Zeynep, şu an elimizdeki iş baya önemli. Bu yüzden sıkı çalışmalıyız. Okey? "
Zeynep, Kerem'in çimen rengi gözlerinde takılı kalmıştı.Ne kadar karizmatikti.
Z" Ok.., okey Kerem.Ben ne yapıyorum şimdi ?"
K " Şu dosyayı incelemekle başlayabilirsin. "
Yağmur'un Bakış Açısı
M "Gel Yağmur, seni Can Bey ile tanıştırayım."
M "Can Bey, size bahsettiğim Yağmur Hanım. "
Kafamı kaldırmadan dinliyordum.Ben de bir acayip haller var da neyse.
M "İzninizle ben gideyim"
C" Biz zaten daha önce karşılaşmıştık. ;) "
Kafamı kaldırdığım an onu görmem bir oldu.
Y "Yok artık."
C " Var artık. 😄"
Ben ne yapacağım şimdi ?
Eveet, 3.bölümün sonuna geldik..30 kişi falan görüyor hikayeyi, sizden ricam vote ve yorum. Fazla zamanınızı alacağını düşünmüyorum.Çok teşekkür ederim...Bu arada ben yeni hikaye yazmaya başladığım için "Hakkımda 20 şey " gibi bir şey yapmamı ister misiniz? Fikirleriniz benim için önemli :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin