3. BÖLÜM

133 19 10
                                    

- Ne ol- SENİN NE İŞİN VAR LAN BURADA?!!!

Şu anda kendimi öyle bir sıkıyorumki her an patlıyabilirim.

- Bak Sevilay beni bir dinle.

Dedi ESKİ SEVGİLİMMM

-Neyini dinleyeyim senin lan?

Dedim o kadar sinirliyimki anlatamam.

-Bak beni bir din-

Diyemeden tokatı yapıştırdım hakkediyordu pezevenk.

- Neyini dinleyeyim hemi neyini ben sana demedim mi daha karşıma çıkma diye siktir git evimden elimden kaza çıkacak!!!!!!

Diye kükredim.

-Bak ne-

- SİKTİR GİT!!!!!

Dedim ve kapıyı çarparak kapattım. Ne hakla buraya geliyordu? Sinirden kudururyordum. Betül yanıma hızlıca geldi ve.

-Tamam canım sıkma kendini geçti herşey.

Dedi nasıl geçer hemi nasıl geçer?? Onca şeyi nasıl unutabilirim ki?

-Yapamıyorum Betül yapamıyorum bana nasıl bunu yapabilirki unutamıyorum onu!!

Dedim ağlarken evet ben çok çabuk ağlayan birisiyim çook acılar çektim ben ama hepsinin üstesinden kalkmıştım ama bu çook farklıydı hemde çok.

-Tamam canım anlıyorum ama çok sıkma kendini

Dediğinde kafamı salladım. Etrafa bakınca bana şaşkınca bakan Selim , Kerem ve Korkut gördüm. Fazlasıyla komik bakıyorlardı bende duramadım kahka patlattımmmm. Bizim kızlar dışındakiler diğerleri bana mal mal bakıyolardı. Normal bişey çünkü ağlıyordum şimdi ise gülüyorum.

-Malmısın kızımya daha demin ağlıyordun şimdi gülüyosun.

Dedi bay ego. Haklı çocuk.

-Bakmayın siz bana ben hep böyleyimdir değişken ruh halim vardır.

Dedim. Erkekler aynı anda "Belli" dediler. Saatte baktığımda akşam sekizdi ne çabuk geçti saat dimi?

********
Şuanda oturma odasında oturmuşuz sesizce etrafa bakıyoruz. Betül elinde ayranla içeri daldı bu kızın midesi 7/24 saat ayranla besleniyor.

- Yeter amk daha ne içen kaçıncı ayran bu?

Dedi Kerem.

-Sanane ben belki ayran seviyorum karışmasana bana

Sitem etti Betül. Saat baya bir geçti ve erkekler hala buradalar bende söze atlayarak.

-Şey saat geç olduda biz uyuyacağız sakıncası olmassa gidermisiniz?

Dedim. Ne yapim çok uykum var benim. Erkekler olumlu şekilde kafalarını salladılar. Beraber kapıya gittik ve onları postaladım. Oh be hayat varmış dimdirek odama gittim. Ve bağırarak

-Ben uyucağım sizde zıbarın hadi.

Sonra yatağıma atladım. Offf ben yine dişlerimi fırçalamadım dimi ya. Bonyuya girip dişlerimi fırçaladım sonra uyudum.

-Bak ne olur beni dinle Betül beraber yeni hayata başlıyalım herşeyi unutalım

Bu ses Batu ya aitti Betüllemi konuşuyordu onları tekrak dinlemeye başladım

-Olmaz ben seni sevmiyorum hem Sevilaya böyle birşey yapamam o benim arkadaşım.

-Ama ben seni seviyorum Sevilay sikimde bile değil ne olur gel benimle

Bunlar gerçekmiydi bu bu cümleler gerçek olamaz ben onu okadar severken

-Olmaz yapamam seni sevmiyorum

Dedi Betül işte ben bunu bu yüzden seviyordum canım arakdaşım ama sevdiğim adam beni aldatmıştı hemde en yakın arkadaşıma. Gözlerimden yaşlar akarken Batuya yumruğumu yapıştırdım.

-Sen bana bunu nasıl yaparsın he nasıl yaparsın en yakın arkadaşımla beni nasıl aldatırsın ben seni nasıl sevdim ya birdaha karşıma çıkma seni piç adi adam.

Dedim hıçkararak ağlıyordum ben onu gerçekten sevmiştim. Ama hiç birzaman yakınlaşmadık hala ilk öpücüğümü alan olmadı iykide vermemiştim bu piçe.

-Sevilay senin bur-

Demeden

-Benim burda ne işim var biliyormusun senle bir yere gitmek istemiştim ama bir baktımki sen beni aldatmışsın.

Dedim ağladığım için boğuk çıkmıştı sesim. Betül bana sarıldığında bende sarıldım o benim gerçekten en iyi arkadaşımdı.

-Sevilay bak bir-

Yine sözünü tamamlamadan Betül vurmuştu Batuya herşeyi hak ediyordu piç herif.

-Bak beni bir dinle hala seni seviyorum.

Dedi.

-SIKTIR GİT HAYATIMDAN

diyerek kan ter içinde kalktım kapı açık olduğundan evde yankı yapmıştı sesim boğazım acımıştı bağırdığım için. Anında içeri Eceyle Betül geldi. Yine ağlıyordum. Bana sıkıca sarıldılar kapı gürültülü şekilde çaldı.

-Ben bakarım.

Dedi Ece. Bir dakika sonra endişeli şekilde Selim , Korkut ve Kerem girdi. Ben hala ama hala ağlıyordum bir anda gözlerim karardı ve başım dönmeye başladı en sonunda beni kucağına alan kollar hissettim.

EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNDA BULUNUYORUZ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ İLERKİ BÖLÜMLERDE BATU YÜZÜNDEN BAŞINA BİR ŞEY GELECEK VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

MEDYA:SELİM , KORKUT VE KEREM

İYİ AKŞAMLAR

METEOR KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin