5. BÖLÜM

113 18 0
                                    

Arkadaşlar ilk olarak özür dilerim ben bölümleri fazlasıyla karıştırmışım bir önceki bölüm 4. Bölüm olcaktı ama ben yanlışlıkla 5. Bölüm yapmışım

Medya:Selinay, Betül , Selim , Kerem , Ece

Betül'den devam

Kapı açıldığında ben şoktaydım. Çünkü arkandaki şahız (kerem) hala beni tutuyordu. Sonra hemen elini çekti ben tekrar kusacağımı anladım

-Dışarı çıkın

Dedim. Sonra tekrar kusmaya başladım kapı kapanma sesi geldi bende saçlarımı geriye itmek için elerimi saçlarıma götüreceğim zaman birisi saçalarımdan tutup geriye yatırdı. Hadi ama ben bu olayı iki dakka önce yaşadım. Kusmam bittiğinde elimi yüzümü yıkadım ama doğrulmadım arkamdaydı hala

-Arkamdan çıkarmısın

Dedim. Ne olur bırak beni

-Ben memnunum valla sen doğrulmadan çıkmam

Dedi Korkut pis abaza sesinde de piç bir gülüş vardı. Sen nasıl gülüşünü gördün dediğinizi duydum ( salağım) aynadan bakıyorum.

-Ya çıksana be adam

Dedim tıslayarak. Ama o daha çok yaklaştı bana. Tövbe bismillah ne oluyor be.

-Valla tecavüz ediyolar diye çığırırım

Dedim ama hala kıpırdamıyor. Sonunda konuşmaya başladı

-Bende uygulayayımda boş boş bağırmış olmassın

Dedi. Ciddimi diye aynadan baktım valla ciddi yapar mı la yoksa.

-Haha ne komik çıkta geçiğim artık.

Dedim

-Yo çıkmıcam ben kararlıyım.

Dedi. Ayvayı yedin Betül

Sevilay'dan Devam

Banyudan çıktıktan sonra mutfağa geçtik ben kurt gibi açım valla hemen buzdolabını açtık ve içinden çikolatalı süt , çikolatalı pasta , çikolata sosu ve nutella aldım ben çikolatayı fazlasıyla severim. Erkekler aşağıya inmişti sadece Korkut banyudaydı ne yapıyolar acaba banyuda. Ece zıbarmaya gittmişti. Ve bende uykusuzluktan gebermek üzereyim saate baktığımda 6.30 tü ha biz hiç uyumadık mı lan. Banyuya gidip dişlerimi firçaladım. Hala pijamalarımla duruyordum. O yüzden dimdirek yatağa atladım.

********

Sabah uyandığımda telefonun çalmasına on beş dakika vardı. Ben çok uyuyan biri değilim saat daha sekizdi. Bir buçuk saat uyumuşum uyandımmı uyuyamayanlardanım. Resim çizmeyi sevdiğim için (gerçek hayatta bir evi bile zor çizerim) çalışma masama gittim. Ve resmime başladım. Resim yaparken kendimi kaybederim ve deprem olsa bile umrumda olmaz resmim ve sesim baya güzeldir. Daha çok karakelem çalışırım ve resimlerimde hap Atlar vardır. Bir saat kadar süreyle resmimi bitirmiştim.

Odama gittiğimde telefonuma masaj gelmişti.

Gönderen:Ece (bize gelsene bu gECE)

Valla senin kapını kaç defa çaldık açmadın bizde resim yapıyon sandık dışarı çıktık. Şuanda Piazza dayız gel hadi.

Mesajı okudukdan sonra tamam deyip. Üstümü değiştirdim altıma mavi bir şhort giydim üstüme gırı bir göbek gösteren tişört giydim.

 Üstümü değiştirdim altıma mavi bir şhort giydim üstüme gırı bir göbek gösteren tişört giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantam arabada olduğu için telefonumla birkaç para aldım. Şimdi araba nerden çıktı derseniz babam getirtmiş. Arabanın anahtarını alıp dışarı çıktım. Arabamı piazzaya doğru sürdüm. Pıazzaya geldiğimde karnım çok açıkmıştı. Kızlara mesaj attıp simit sarayına girdim. Simit ve çayımı içtikten sonra sinema yerine geldim kızlar beni orada bekliyolardı. Yanlarına gittiğimde Kerem Selim ve Korkut vardı. İlk şaşırdım ama tesadüffen karşılaştığımızı söylediler erkekler sinema biletleri aldıklarında üst kata çıkıp filme girdik. Filmin adı Kızma Biraderdi. Yanımıza mısır almıştık ve izlemeye başlamıştık.

*********

Filim üç saat sürmüştü ve çok eğlenceliydi. Telefonumu açtığımda yerimde donakaldım hayır olamaaaaaazzzzzzzzzzz.

Arkadaşlar ilk önce bu kitabı okuyanlara gerçekten çoookkkk teşekür ederim uzun yazamıyorum ama elimden geldiğini yapıyorum. Votelerinizi bekliyorum.

METEOR KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin