Vidím své visící tělo samovolně se pohybující ve větru jak se otírá o to sousední a společně tak navozují iluzí navždy šťastného páru. Jediné co tu dokonalou iluzi kazí jsou provazy kolem obou dvou krků, kolem stojí pár zvědavců a zanedlouho přijíždí policije , musím se smát nad těmi zděšenými výrazy ale asi bych se tvářil stejně, pravděpodobně na nás není tak pěkný pohled i když já na to mám jiný názor. Navždy spolu přesně tak jak jsme si to s ,,mojí"Enny slíbili předtím než jsme omotali lana kolem našich krků a společně ruku v ruce skočili z větve dolů , když nad tím tak přemýšlím, kde je vlastně Enny? Čekám na příchod její duše, ale marně. Podívám se na naše těla a vidím jak se její drobné tělo nepatrně mele a z jejího hrdla vychází přiškrcené zvuky, přežila to. To není možné!!! K jejímu tělu okamžitě přibíhá vyšetřující policista snažím se ho zastavit ale proběhne mnou jako kdyby probíhal mlhou a okamžitě začíná odřezávat provaz ze stromu,opatrně položí Enny na zem, vidím jak se jí začne nepatrně zvedat hrudník a ona začne zběsile kašlat a lapat po dechu. ,, Sanitku, rychle"!!!zařve jeden z mužů a začíná sundávat lano z téměř bezvládného těla,zanedlouho přijíždí sanitka, Enny se trochu vzpouzí a natahuje ruce k mému stále visící tělu, snažím se jí pomoct, ale moje ruce jí projdou jako nic, poslední co vidím jsou její zmatené oči a zaslechnu přiškrcené volání mého jména,, Deny"pak zabouchnou dveře vozu a za hlasitého houkání vyrážejí, než stačím něco udělat jsou pryč. Já tam jen stojím, koukám na odjíždějící vůz, po chvíli moje oči spočinou na mém ztuhlém těle bez života i pro mě přijelo auto ale odváží mě úplně jinam než Enny, na místo kam jsme měli dojet spolu. Naše cesty se rozdělili,každý má jiného společníka, jednoho provází život a druhého smrt.
Tak to byl takový malý úvod do děje, doufám že se vám líbil protože to je poprvé co své,, dílo" zveřejňují Jinak děkuji za přečtení a budu se snažit další části dělat trochu zábavnější a delší.Jinak pište prosím do komentářů svůj názor ať se pro příště poučím.
Předem se omlouvám za chyby.