DENY
Klečel jsem tam asi ještě pět minut, pocit lehkosti je pryč a vystřídaly ho nesnesitelné křeče v oblasti rány.
,,H...arr...y" Nemohl jsem se poznat, tohle nebyl můj hlas, tohle byly spíš dva hlasy, které zároveň ječely stále dokola Harryho jméno. Pomalu jsem se začal plazit k vysílenému Harrymu a pořád přitom opakoval jeho jméno. ,, H..arr...y, Ha...rr.. y, Harry. "
Můj hlas už nezněl jako mužský a nebyl ani dvojitý, začal se zjemňovat a připomínal spíše hlas dětský. Plazil jsem se blíž a blíž k Harrymu a opakoval jeho jméno hlasem drobounkého děvčátka, přičemž mi z pusy vytryskla napěněná krev, oči se mi otočily v sloup, takže bylo vidět jen bělmo.
Napěněná krev mi v ústech vytvářela příšernou kovovou chuť a oči jsem měl otočené takže jsem měl pocit, že brzo vypadnou z důlků. Harry začal couvat a v očích měl přitom výraz děsu.ENNY
Tak kam to bude? Zeptal se David a já na něj jenom vyřešila oči, úplně jsem zapoměla, že nevím kde bydlím.,,Já nevím kde bydlím úplně jsem na to zapoměla. "Vykoktala jsem.
DAVID
Výborně, neví kde bydlí a nepamatuje si ani svoje jméno a svou rodinu, je jakoby závislá jenom na mě, měl bych toho využít.
,,Aha, a kam tě mám teda hodit?",,No já bych...nemůžu zatím přespávat u tebe?"
Výborně mám ji tam kde jsem ji chtěl mít Muhahahaha!
,,Ok, tak jedem"
Usmál jsem se, nastartoval auto a pomalu vyjel z nemocničního parkoviště.
Ahoj, už jsem se konečně po dlouhé době vrátila a pokusím se vydávat o trochu častěji, teda pokud to ještě někdo bude číst :-D