Dzień za dniem słabłem , nikt nie zauważył straty wagi o to 3 kg , i dobrze .
Nie chciałem mówić A o tym jest jedyną osobą w tej szkole która nie ma mnie w dupie ona jedyna jest dla mnie miła , wszyscy inni no cóż to już inna sprawa.$$$$ZWYKŁY DZIEŃ W SZKOLE$$$$
Przychodzę do szkoły na nogach nie ma mnie kto zawozić co do rodziców hmmm... Tata ciągle pracuje przyjeżdża na noc spać i wyjeżdża , a mama no cóż ... Mam luźnego tatę , nie będę go obwiniał , że jest zły bo ma mnie w dupie , czasami jest mi smutno przez to , a czasami wręcz przeciwnie .Wracając ...
Wchodze po schodach witam się itd. przez 5 dni w tygodniu mam na drugą lekcje i to jest piękne .
Dzwonek na przerwę , wiem , że zaraz się zacznie wyzwanie , staram się chodzić wszędzie z A wtedy nic się nie dzieje , no sory jest pierwszy rok w tej szkole każdy chce ją za przeproszenie wyruchać , przynajmniej jest moja bff , a jak jej nie ma to jest problem , zaczynają się wyzwiska - Pedał itd czm Pedał ? Już objaśniania , bardzo lubię moja grzywke więc macie jedno wyjaśnienie a drugie to , to , że bardzo dbam o swój wygląd , raz kiedyś zostałem uderzony w skroń . Lekcja jest jedynym odpoczynkiem wchodze do klasy siadam z A i spokój nic się nie dzieje , cisza . Nie rozumiem takich osób , znajdą sobie kogoś do wyrzywania się na nim .Pytanie wolicie krótkie , ale więcej ich czy coś dłuższego hmm?
CZYTASZ
Czarny Motylem
Teen FictionPamiętnik chłopaka z Pro-Any , chłopaka? Tak chłopaka , może być ciekawie