Jag vände mig om och möte hans blick och kysste honom. Jag kände hur hans händer gick innanför min tröja och hur kyssarna snabbare och snabbare blev intensiva och sen övergick till hångel. Jag kände att han börja putta mig till vägen. Han lyfte upp mig så jag slapp stå på tå. Han satte sina varma händer på min rumpa. Han gick med mig till soffan och slängde ner mig. Han tog av sig sin tröja och la sig på mig.
-
-
När jag vakna låg Micke jämte mig och klockan var runt 10:30. Jag gick mot duschen och klev in i duschen. När jag kom ut torka jag mig, blåste mitt svarta långa hår med hårfönen. Jag gick ut ur badrummet med trosor och bh. Jag kolla på mig i spegeln."Jag måste bli brunare" sa jag till mig skälv och tog på mig en vit genomskinlig skjorta som gick till under sidan av rumpan. Jag gick med lätta steg till köket för att äta frukost.
Jag gick till kylen och tog fram smör, ost, gurka och yoghurt. Jag la det på köksbordet och gick mot skafferiet och tog fram bröd och müsli.
Micke kom in i köket med bara kalsongerna."Hej älskling" sa han och krama Ming bakifrån samtidigt som jag hade mina händer i skafferier.
Han gav mig en puss på kinden och gick och tog fram 2 skålar,glass och småtallrikar."Hej" sa jag tillbaka när jag kom med bestick och vatten i en bringade.
Jag satte mig på stollen mitt i mot honom och la en macka i brödrosten. Jag hällde upp yoghurt och tog müsli i min skål med yoghurt. Jag titta ut ur fönstret och såg några barn som lekte på en lekpark.
Brödet hoppa upp och jag tog det i luften. Jag bredde på med smör och la på ost och gurka. Och börja äta."Kan vi inte vara på stranden hela dan i dag? Det är så varmt ute" frågade Micke och titta ut.
"Jo visst" sa jag och titta på honom
Han tugga på sin macka och titta tillbaka och logg.
Jag logg tillbaka och åt upp det sista innan jag drack upp vattnet Micke hade hällt upp i mitt glass.Jag gick mot mitt rum och hämta en tygväska. Jag gick mot badrummet och hämta badkläderna och en stor handduk för 2. Jag tog de stora filten från soffan och och la i tygväskan. Micke kom med en 2L Cola flaska och la i väskan. Jag gick mot mitt rum och bytte om till mjukisbyxor och en sport bh som det står !not for you Bitz!
Sorry för det korta kapitlet men jag är sjuk så åkrar inte skriva mer i dag.
Hoppas att du gillar det.
ESTÁS LEYENDO
Min kompis bror
RomanceFanny är 16 år och är i hop med sin bästa vens bror som är 20 år. När Fanny berättar detta för hennes kompis Alva blir hon förstörd. Fanny visste det men har inte vågar berätta förs nu på skolavslutningen. Fanny fortsätter och är i hopp med Micke...