*skip 3 viikkoa*
Minusta ja Louisista on tullut hyvät kaverit.
Tietysti haluaisin olla tuon kanssa vielä enemmän, mutta ei hän varmaan halua. Uskon, että hän on hetero.
Nyt on lähdettävä kouluun. Louis tuli pihaan. Menemme yhdessä kävellen kouluun.
"Moi Haz!", Louis huutaa kun astun ulos talosta. "Moi Loulou!", huudahdan takaisin. "Lähetäänkö?", tuo kysyy. "Joo mennään.", vastaan hymyillen.
Kävelemme yhdessä koululle päin. Louisin käsi hipaisee kättäni. Katsomme toisiamme ja punastun laskien katseeni alas.
Olemme koululla. Menemme sisälle ja lähdemme omiin luokkiimme. Minulla on taas kuvista, Louisilla psykologiaa.
"No niin aloitetaan. Tänään maalaamme taulun. Tässä tehtävässä on yksi sääntö:teidän pitää sisällyttää punaista työhönne. Selvä. Voitte aloittaa.", opettajamme sanoo.
----
Maalaukseni näyttää tunnin loputtua tältä:
"Hienoa työtä taas Harry!", Mrs. Poly kehuu minua. "Kiitos.", vastaan hänelle.----
Olemme menossa Louisin kanssa taas musiikin luokkaan. Kun pääsemme luokkaan vedän oven kiinni. Louis istuu pianopenkille niinkuin aina. Minä taas haen kitaran ja otan tuolin lähelle pianoa.
Alamme soittaa Ed Sheeran:in 'Thinking out loud'-biisiä.When your legs don't work like they used to before.
And I can't sweep you off of your feet.
Will your mouth still remember the taste of my love?
Will your eyes still smile from your cheeks?And darling I will be loving you til we're seventy!
And baby my heart could still fall as hard at twenty three!And I'm thinking 'bout how.
People fall in love in mysterious ways.
Maybe just the touch of the hand...
Oh, me I fall in love with you every single day.
And I just wanna tell you I am...So honey now-w-w-w!
Take me into your loving arms.
Kiss me under the light of a thousand stars.
Place your head on my beating
he-e-e-a-art!I'm thinking out loud.
Maybe we found love right where we
a-a-are.When my hair's overgone and my memory fades.
And the crows don't remember my name.
When my hands don't play the strings the same way.
Hmmm...
I know you will still love me the same.
YOU ARE READING
Lifesaver || Larry
FanfictionHarry on koulukiusattu. Tuo ihana 18 vuotias, lukiota käyvä poika. Harry pitää kaikesta taiteellisesta. Piirtämisestä, maalaamisesta, lukemisesta, laulamisesta. Tuota poikaa ei kuitenkaan kiusata tämän mieltymyksistään. Ei, häntä kiusataan siitä ett...