Parti bitmişti. Ben r5 in evinde kalıyordum. Parti bitti ama hala eğleniyoruz. Ross filmi koydu. Korku filmiydi. Herkez uyuyordu Ross ve ben hariç. Film başlar başlamaz Ross bana sarıldı. Film bayağı korkunçtu. Ben telefonumu bulmaya çalıştım. Telefon Ross daymış. Bana vermiyordu.
Ben: Ross artık ver. Şarja takmam gerek.
Ross: Hayır vermem
Ben: Neden vermediğine dağir bana bir sebep söylermisin
Ross: Bende duracak dedim işte
Ben: Peki Ross o zaman sen şarja tak
Ross: Hayır
Ben: Off Ross tamam öyle olsun
Artık yatmaya gidiyorduk. Telefonum hala ve hala Ross daydı. Vermiyo işte gıcık. Sonra telefonuma bir mesaj geldi. Telefon Ross daydı ve biliyordum ki mesajları okuyordu. Ve bir sessizlik oldu. Ranzanın üstündeydi. Bende ona baktım. Uyuyor taklidi yapıyordu. Tabiki uyumadığını biliyordum.
Ben: Ross uyumadığını biliyorum benim tanıdığım Ross ben uyurken uyanır saçlarımla oynar beni seviyomusun gibi sorular sorar. Seni seviyorum diye sayıklayıp durar.
Ross: Neden beni bu kadar iyi tanımak zorundasın
Ben: Bilmem belki sevgili olduğumuzdan olabilir Shor
Ross: Ben o ismi kullanmıyorum
Ben: Artık telefonumu verecekmisin
Ross: Al
Ben: Ver
Gelen mesajlara baktığımda Mex in mesaj attığını gördüm ve Ross bunları okumuştu. Sevgilim olduğunu bilmeden bana çıkma teklıf etmiş. Bende numarasını sildim ve Ross la konuştum. Ross un gözleri sulanmıştı. Numarasını zaten sildim takma kafana gibi sözler söyleyerek onu teselli ettim. Sonrada telefonu hazır almışken şarja taktım ve yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Rose Ve Oda Ross
RandomGizli bir kitaba ve gizli duygulara şahit olacaksınız. Rose adında bir kızın gizli duyguları... Ross isimli bir çocuk ile cok yakın arkadaştık. Ama sonra bazı duygular değişti. Bu duygu ...tı.