bu haber.....................

39 4 0
                                    

Telefonu elime aldım. Mesajı okumaya basladım. Sevinçden havaya zıpladim. Sonra aglamaklı bir yüz ifadesi yaptım. Tahmin edin nasil gözüküyo. KOMIK. Ama bir anda bam diye Riker kapıyı açtı.

Kapi tıklamak diye bisey var dedim

Oda pardon dedi

Evet neden gelmistin ablamın mustakbel kocası

Hadi kahvaltıya dedi gitti.

Bende giyiniyordum. Gri dar yarim tisort ve altima yıryık kot şart. Aşağı indim. Lezzetli gözüken kreplerden birine elimi uzattim ve elime rockyden bjr saplak yedim. Avhhhvvvv dedim. Nasil dedin diye dusunebilirsiniz.!!!!! Herkes daha gelmedi dedi ben o kadar dayandım sen de dayan diye bağırıyordu. Tamam ??? Dedim.

Rossu uyandir dedi rydel. Tamammmmmm  dedim

Rossy uyan bakalim sirin civciv.

Hııiı

Ne hıi sı uyan yemek yiyelim acim.  

Son yooooo dedi yastıkla kendini bogar gibi yatarken.(ceviriyim sen yee)

Kalk yaaaaa

Hayorrrrr

Ic ses

Kalk lan aciz burda accccccc
Sus ya ic ses

Kalk canim hafi dedim kolundan cektim yere dustu ve ustune dustum. Sonr beni opmeye kalkti bende opturmedim.

Demin uyuyodun isine gelince opus ohhh ne iyiymis kalk ve yemeye gel.

Tm bebegim

Yemek bitti....

Hadi bebehim gel yuruyuse cikalim.

Tm hazirlanayim

Ustume yarim seylerden altina da hani su dar sortlar oluyo ya sporcularin giydigi ondan siyah . Ve ross kapri ustune kalin askili bol bisey giydi . Yuruduk dolstik palajda valeybol oynadik. Ben paten o ise kaykay surdu. Sonra karanlikta palaja bakan bir bankta oturduk. Konustuk. Geleceği hayal ediyorduk. Evlendigimizin cocugumuzun oldugu guzel hayaller. Hayat bu kadar guzel olabilirmi. Olamaz belkide. Ama insallah olur. Sonra beni optu ve devam ettik opusmeye. Beni kucagina alfi sahile inkik denizin kiyisinda yuruduk. Video cektik sarki soyledik. 1 gibi eve donduk herkes uyuyordu. Bizde yattik. Ve guzel ruyalar gordum.


Haber sanirim obur bolumde gorunecek. Herkese iyi gunler dilerim. Hoşcakalin.....

Ben Rose Ve Oda RossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin