Ben hala r5 in evinde kalıyordum. Ve yarın Ross un doğum günü. Napıcam ben napıcam? Haaa buldum. Parti yapabiliriz. Rydel bana yardımcı olur. R5 ile birlikte plan yapıyorduk. Ross herzamanki gibi uyuyordu.
Riker: Bence Mia Ross u dışarı çıkarsın. Bizde evi hazırlayalım.
Rydel: Harika fikir Riker.
Ben: Neden Ross u ben dışarı çıkarıyorum Riker ile de çıkabilir.
Rydel: Olmaz müstakbel sevgilisi olarak onu sen dışarı götürmelisin
R5 hep birağızdan: Hadi Mia Hadi Mia
Ben: Sizin bu huyunuza çok gıcık oluyorum
Ve ben Ross u uyandırmak için odaya gittim. Rydel in o güzel çığlıklarına rağmen uyanmamış beyefendi. Ben de onun yanına giderken bir kova suyu elime aldım. Ross tam uyandı günaydın meleğim dediği an kafasından aşağı ıpıslak oldu. Ve sonra da kova elimden kaydı ve kafasına indi. Kovayı başından çıkardı ve bana dedi ki
Ross: Sana da günaydın
Arkasındaki su şişesini aldı ve oda beni ıslatmış oldu malesef. Ama ıslakken çok tatlı görünüyordu. Ve bana şirin şirin bakıyor. AAAAAAAAAAA ! Çok tatlı görünüyor. Sesli mi düşündüm ben. Neyse bu kısmı geçelim.
Ben: GÜNAYDIN cnm. Seni sevdiğimi söylemiş miydim acaba
Ross: Evet söyledin az önce
Ben: Bugün dışarı çıkmak ister misin
Ross: Neden olmasın
Kahvaltıdan sonra hızlı bir şekilde hazırlandık ve çıktık. Benim üzerimde yırtık kot şort sporcu atleti ve spor ayakkabı vardı saçım ise at kuyruğu Ross un ise dizine gelen bir şort tişört ve spor ayakkabı. Basketbol oynamak için sahile gittik çok eğlendik. Kıyıda yürüyüş yaptık.
Sörf yaptık. Eve gitmedik. Benim evimde kaldık. Yemek hazırlarken elleri ellerime deydi ve dondum kaldım . Sonra birden ilkildim yemeğin pişme süresi diye alarm kurmuştum . Yemekten sonra yattık. Yarın olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Rose Ve Oda Ross
RandomGizli bir kitaba ve gizli duygulara şahit olacaksınız. Rose adında bir kızın gizli duyguları... Ross isimli bir çocuk ile cok yakın arkadaştık. Ama sonra bazı duygular değişti. Bu duygu ...tı.