''Gece hadi in aşağıya'' 6 yaşındaki kız duyduğu sesle harekete geçti. Onu aşağıda bekleyen babası ve ikizi Kuzeyin yanına gitti. 6 yaşında olmasına rağmen çoğu şeyin farkındaydı . Annesi yoktu, hiç bir zaman yoktu ama sorun olmuyordu. Çünkü hayatınızda hiç olmayan birinin yokluğunu aramıyordunuz, arasanızda bir işe yaramazdı. Küçük kız uzun merdivenlerden aşağıya indiğinde babasının elini tuttu ve dışarıda onları bekleyen şöföre bakıp arabaya bindiler. Kuzey oturduğu yerde duramadığı için bir o yana bir bu yana kıpırdanıp duruyordu. Kuzey ve Gece nereye gittiklerini bilmeden babalarının yanında gidiyorlardı. Şöförün ''Geldik efendim'' demesiyle Kuzeyin arabadan fırlaması bir oldu, ardından hemen, babaları ve Gece aşağıya indi. Gece ve Kuzeyin gördükleri güzel manzarayla ağızları açık kaldı. Masmavi bir göl üzerinde yüzen kuğular o kadar güzeldi ki , geri kalan taraflar ise yeşillikler, renk renk çiçekler ve büyük heybetli ağaçlarla çevrili idi. Buraya piknik yapmaya gelmişlerdi. Tayfun bey (baba) bagajdan çıkarttığı piknik sepetini getirdi ve örtüyü serdi. Kuzey bir anda ortaya çıktı, bunun sebebi Kuzeyin yemek kokusunu köpek misali 300 metre öteden alabilecek buruna sahip olmasından kaynaklanıyor. 'Çocuk bildiğiniz insan değil hayvan bazen onunla nasıl ikiziz anlamıyorum' diye düşünüyordu Gece. Hep beraber güzel bir piknik yaptılar. Hava kararmaya başlayınca eve döndüler. Saat baya geç olduğu için odalarına geldiler, babaları ikisininde alnından öptü ve ''İyi geceler,tatlı rüyalar '' deyip odadan çıktı.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederiz.
Biz bu kitabı arkadaşımla yazıyoruz.bu kitap bizim ilk kitabımız onun için inşallah beğenirsiniz. Gerçek hesap fatma yeşilÖzlem kararslan: yardımların için çok teşekkür ederiz. 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Düş
HumorGeçmişinden bir türlü kurtulamayan bir babanın çocukları olarak geleceğe odaklanamadık. Sonunda başımızdaki ,belaların asıl nedenini öğrendiğimizde ise...işte hayat o zaman yıkıldı.