1.bölüm

48 8 0
                                    

~Kuzey~

Her zamanki gibi okuldan çıkıp arabama atladım. Normalde ev yerine başka bir yere gider ,anca akşam yemeğinde evde olurdum. Ama bugün Gece aramıştı ve eve çağırmıştı. O yüzden eve gitmek için arabayla yola koyuldum. Gece benim ikizimdi aslında ikizden daha fazlası idi ,benim hayatımda sahip olduğum en değerli, en kıymetli varlığımdı . O olmadan yapamazdım. Annem biz doğduktan 1ay sonra bizi bırakıp gitmişti. Normalde olsa bu bir sorun olabilirdi ama eğer babanız Türkiyenin en zengin iş adamlarındansa bu hiç sorun olmuyordu. Sonunda eve geldim , içeri girdiğimde evin içine dolan kokuyla (mutfağa) indiğimde tam da beklediğim manzara ile karşılaştım. Gece ve babam mutfakta idi. Babam oturmuş Gece ise yaptığı cupcake'leri babama yedirtip tepkisini almaya çalışıyordu. Onların bu keyiflerine ortak olmak için yanlarına gittim. Gece beni gördüğünde boynuma sarıldı, pardon düzeltiyorum resmen boynuma atladı. Bu kız resmen melek yüzlü hayvandı.

''Oha be Gece boynumu kırdın'' diye söylendim.

''Aman bunu sevmekte suç , ya hem acıdımı canın acımadı acısa hissederdim. Yani sonuç olarak bir şey olmadı. O zaman ne yapacağız cupcake yiyeceğiz'' der demez ağzıma bir tane cupcake tıktı. Ağzımdaki lokma bittiğinde yüzümü buruşturup hoşnutsuz bir kaç ses çıkardığımda, Gece hüzünlü bir surat ifadesi takınıp tam gözümün içine bakmaya başladığında oyunumu çok uzatmadan Geceyi yanağından öpüp çok beğendiğimi en az 100 defa söyleyip bir de üstüne özür diledim. Ben diyorum ya bu kız psikopat. Babam bu hallerimize gülüp çalışma odasına çıktı. Bizde akşam ne yapacağımızı tartışıyorduk ki telefonumun çalmasıyla ,telefonumu açtığımda sevgilim Janset'in sesi doldu kulağıma

''Tatlım bugün Sarpla bara gidelim diyoruz. Geceye sorsana ne diyor''

Telefonu kulağımdan çekip Geceye ''Gece Janset ile Sarp bara gidelim diyorlar, nedersin?''  Diye sordum

Gece ise farketmez manasında omuz silkti
Tekrar telefona dönerek

''Olur canım geliyoruz'' dedim ve telefonu kapattım.
Gece açıklama bekler bir ifadeyle suratıma bakarken focus
''Bara gidelim diyorlar'' dedim.

Gece ''ikisi neden birliktelermiş ki?'' Diye sordu bende bilmem manasında omuz silkip konuyu kapattım.
Janset benim sevgilimdi , bizi tanıştıran kişi Sarp olmuştu aramızıda o yaptı. Sarp ise Gecenin sevgilisi aslında Janset'le tanıştırmış olsada , ikizimle çıktığından dolayı ona karşı pek de hoş olmayan hisler besliyordum. Gece hazırlanmak için odasına çıkmış hatta ışınlanmış olabilrdi. Gerçi yine hiç birşey değişmeyecek yine Geceyi çağırdığımda 5 dakika 10 dakika bahanelerini duyacaktım. 

Mutfakta biraz daha oyalanıp , odama hazırlanmaya çıktım.

Dolabımın önüne geçip ilk önce siyah bir gömlek seçsemde fikrimi degistirip siyah sade bir tişört ile rastgele bir jeen alıp giydim. Sonra aşşağı indim ama keşke inmeseydim. Gece mutfaktan çığlık atarak bi hışımla çıkıp, bana ateş saçan gözlerle bakıp ''bütün cupcake'leri yemişsin''
Diye resmen suratıma tükürerek öyle bir bağırdı ki ev resmen inledi. Ama daha kötüsü ''yediğin cupcakeler mideni bozarda tuvaletten çıkamazsın, doktora gidince altına sıçarsında doktora rezil olursun inşallah '' diye bir beddua ettiki resmen kendimi Gecenin çocuğunu kaçırmış gibi hissettim. Ama bu his uzun sürmedi çünkü Gece nija misali üstüme atladı ve ikimizde yeri boyladık. Ben altta o üstte yerde dururken Gece hayla söylenip duruyor ''hayvan ya nasıl kıydın benim biricik tatlı ,güzel görünümlü cupcakelerime . Pis buğazlı ya ben onları yapana kadar neler çektim. Ya sen biliyomusun'' diye söylenip dururken üstümden kalktı.

''Lan ne değerli şeylermiş, tamam ya benden kıymetlimi''

''Seylermiş değil Kuzey cupcake onların adı!!''

''Tamam Gece uzatma geç kalacağız, hadi dışarı''

''Bu burda bitmez...''

Sessiz bir araba yolculuğundan sonra bara ulaşıp , Sarp ve Jansetle buluştuk.  Barın içine girdiğimde yoğun sigara kokusunun yanında olabildiğince duman , sarhoş insanlar, kulağı sağır edecek kadar yüksek sesli müzik edepsizce dans edenler , köşede yiyişenler kısacası bir barda olması gereken herşey vardı.

Daldığım alemden beni Jansetin sesi çıkardı.

''Hadi dans edelim.'' Diyerek elimden tuttuğu gibi pistte çıktık. Biz dans ederken Gece ve Sarp hareketli hareketli birşeyler konuşuyorlardı.
''Gece hadi ama lütfen ya ne olabilirki?''

''Aa bilmem Kuzey seni öldürebilir. Sonra diriltip tekrar öldürür , ya da seni komaya sokar, sonra yine öldürür. Anlıycağın her yol senin için ölüme çıkıyor tatlım.''

''Gece saçmalama hem sabah dersinde yok , ben seni bırakırım.''

''Noluyo ya ?sesiniz bize kadar geliyor. Biraz daha bağırında herkes duysun'' diyen Jansete hak vererek ''tartışmanın konusu nedir ve ben Sarpı neden öldüreceğim?''

''Kuzey ben Geceyi sinemaya oradan da bana götüreyim, geceyi beraber geçiririz diyorum nevar  ki bunda?''

''Tabi canım hiç birşey yok gidin takılın'' derken elimi Sarpın ensesine koymuş ve baskı uyguluyordum. Canını fazla yakmış olmalıyımki ağzından acı bir inleme kaçırdı. Bende mesajımı aldığını düşünüp, elimi cekdim. Tabi Gecenin ölümcül bakışlarına maruz kaldım. Barda en fazla 30 dakka durduk çünkü kimsenin keyfi yoktu ve yarın okul vardı. Bizde fazla abartmadan çıktık.  Önce Janseti evine bıraktık , ardından Geceyide alıp yola çıkmıştım. Tam elim radyoya gittiği sırada Gece elime vurup, kızgın bir ifade ile yüzüme bakmaya başladı.

''Kuzey yarın bana bir düzine cupcake yapmazsan bozuşuruz.''

''Gece iyimisin. Kürekçi eli gibi elim var benim napıcam bu ellerle hamurumu yoğuracağım. Kızım manyakmısın?''

''Kuzey! Bak valla pişirmessen ağlarım, çığlık atarım, ortalığı ayağa kaldırırım. Ciddiyim yaa bak ben ne kadar uğraştım onlar için daha yiyemeden bitti.''

''Gece tatlım benim güzel ikizim, bak ben sana onların yenisini alırım. Ustalar yapar beni katma işin içine. Zehirlenip ölürüz topluca , hem yanarda zaten kızım ben ne anlarım ya!''

''Orasını ben bilmem Kuzey hem onu benim biricik cupcake'lerimi yemeden düsünseydin, ben senin yemeklerin tıbbi atık gibi oluyor. Ama sonuç yemiyorum demi''

''Gece geldik tatlım susta bi in, daha uyuyacağım ben. Hadi canım ikizim, ikizlerin en tatlısı''

Aynı anda arabadan inip eve girdik. Gece'ninde benimde uykumuz olduğundan dolayı uzatmadan yukarı çıktık. Ardındanda babam görüş alanımıza girdi ve çocukluğumdan beri değişmeyen geleneğimizi tekrarladık. Babam önce Gece'nin anlından öpüp ''iyi geceler prensesim'' dedi. Ardından benim yanıma gelip anlımdan öperek ''iyi geceler prensim'' dedi. ''Iyi geceler baba'' dedim ve gidişini izledim. Aslında 14-15li yaşlarımda bu olaya itiraz etsemde sevildiğini hissetmek aslında müthişti. Ama bunu düşünecek kadar ayık değildim, bende zorlamadan uykunun tatlı kollarına kendimi bıraktım.

Okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın. Yorumlarinizı bekliyorum. Hepinizi öpüyorum.
Özlem karaarslan: yardımların için çok teşekkür ederiz 😊😊😊
ozlem06z: hesabı

Karanlık DüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin