Soo :Jiwoo ah..ငါ ..ငါ..Jongin ကိုဘယ္လိုေျပာရမလဲ..သူဝမ္းနည္းသြားလိမ့္မယ္..သူနာက်င္ေနလိမ့္မယ္..ငါသူ႔ကိုလမ္းခြဲလိုက္ရမလားဟင္..
Jiwooကဖက္ထားရာမွခြာလိုက္ၿပီး..
Jiwoo :နင္drama ေတြၾကည့္တာမ်ားသြားၿပီ Kyung Soo.. ေရာဂါျဖစ္လို႔လမ္းခြဲတယ္ဆိုတာDramaထဲမွာပဲရွိတာ..အျပင္မွာမရွိဘူး..Dramaထဲမွာေတာ့ေသေတာ့မွာမသိေစခ်င္လို႔လမ္းခြဲတယ္ေပါ့..နာက်င္လည္းခဏပါေပါ့..တကယ္ေတာ့အဲ့လူကိုတစ္သက္လံုးေနာင္တေတြနဲ႔ရွင္သန္ခိုင္းလိုက္တာ..ငါသူ႔ကိုအထင္လြဲခဲ့မိေလျခင္း..ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေလးေတာင္မေတြ႕လိုက္ရေလျခင္း..ေနာက္ဆံုးခရီးေလးေတာင္မပို႔လိုက္ရေလျခင္းဆိုၿပီးေနာင္တေတြနဲ႔ရွင္သန္ခိုင္းတာ..တကယ္ေတာ့ဖြင့္ေျပာျပလိုက္တာကမွနာက်င္တာသက္သာေစမွာ..သူ႔မွာနင္အသက္ရွင္ေနစဥ္အတြင္းတစ္ဘဝလံုးသူလုပ္ေပးခ်င္တာေတြလုပ္ေပးမယ္..နင့္ကိုဂရုစိုက္မယ္..ဒါနဲ႔ပဲနာက်င္ဖို႔သတိမရသလို..ငိုဖို႔လည္းအခ်ိန္မရွိဘူး..ေနာက္ဆံုးေသသြားရင္ေတာင္သူ႔မွာေနာင္တမရွိဘူး..သူနင္အသက္ရွင္ေနစဥ္မွာအေကာင္းဆံုးလုပ္ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ေက်နပ္ေနမွာ..တဘဝလံုးလြမ္းဆြတ္ေနတာကလြဲလို႔ေပါ့ေပါ့ပါးပါးျဖတ္သန္းေနမွာ..နားလည္ရဲ႕လား..
Yura :ဟုတ္တယ္..Kyung Soo Ssi .. Jongin Ssiကိုဖြင့္ေျပာလိုက္ပါ..သူငိုဖို႔ပခံုးငွားေပးလိုက္ပါ..ကၽြန္မသာKyung Soo SsiေနရာမွာဆိုJiwooကိုဖြင့္ေျပာျပမွာပဲ..ကၽြန္မမွသူနဲ႔မခြဲႏိုင္တာ..ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိအတူေနခ်င္မိတာကိုး..
တစ္ခြန္းမွဝင္မေျပာတဲ့Yuraကလည္းေျပာလာၿပီ..ဟုတ္ပါတယ္ေလ..အဲ့လိုအလုပ္ကDramaထဲမွာပဲရွိမွာပါ..ခဏေလး..ငါ့ကိုအခ်ိန္ခဏေလာက္ေပးပါJonginရယ္..ငါနင့္ကိုေျပာျပဖို႔အင္အားမရွိေသးလို႔ပါ..
-----------
Dr : Do Kyung Soo Ssi.. အသည္းအလွဴရွင္ကအသစ္ရွာမွရမယ္.. Mr.Do ရဲ႕အသည္းက ခင္ဗ်ားနဲ႔အဆင္မေျပသလို..Mrs.Do ရဲ႕အသည္းကလည္းအဆီဖံုးေနတယ္ေလ..Soo : Nae !! Nae.. ကၽြန္မစဥ္းစားၾကည့္ပါ့မယ္..
Dr :အခ်ိန္ေတာ့မၾကာေစခ်င္ဘူး..
Soo :စိတ္ခ်ပါDr..
ကၽြန္မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ..ဘယ္သူ႔ဆီမွာေတာင္းခံရမလဲ..ကၽြန္မလည္းလူပဲေလ..အသက္ရွင္ခ်င္စိတ္ရွိတာေပါ့..ဒါေပမယ့္ကံၾကမၼာကေတာ့ကၽြန္မကိုမလိုလားဘူးထင္ပါတယ္..
-----------
"Soo ah..ထမင္းစားမယ္ေလ"
YOU ARE READING
All of me ( KaiSoo)
Teen Fictionခ်စ္သူရဲ႕စြန္႕ပစ္ျခင္းကိုခံခဲ႔ရတဲ႔ေကာင္မေလး soo နဲ႔ သူမအစားလက္စားေခ်ေပးမယ့္ သူမရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေလးတို႔ၾကားကအခ်စ္...