All of me (16)

3.3K 299 19
                                    

Kai's pov ~~~~

တကယ္ပါ..Sooကအဲ့ေလာက္ထိသဝန္တိုတတ္လိမ့္မယ္လို႔မထင္ထားဘူး..တကယ္တမ္းက်ေတာ့ကၽြန္ေတာ္တင္မကဘူး..သူပါသိပ္သဝန္တိုလြန္းသည္..ဒါေပမယ့္သူသဝန္တိုတဲ့အခါစူပုပ္သြားတဲ့မ်က္ႏွာေလးကိုကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သည္..သူ႔အခ်စ္ေတြကိုခံစားမိတဲ့အခါေပ်ာ္ရပါသည္..

Kai :Yah!!Soo..ဘယ္လိုဝတ္လာတာလဲ

Soo :Wae ??

Kai :အရမ္းတိုတယ္..သြားျပန္လဲ

Soo :ငါ့ကိုပဲေျပာမေနနဲ႔..နင္ဝတ္ထားတာSix packေတြျမင္ေနရၿပီ..အလွဴလုပ္ေနတာလား..

Kai :ငါလည္းျပန္လဲမယ္..နင္လည္းလဲခဲ့

Soo :ၿပီးေရာ..

ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့Jean pant မိုးျပာေလးကိုshirtအကြက္ေလးနဲ႔ဝတ္လာေသာsooနဲ႔ Jean pant အျပာရင့္ရင့္ကိုမိုးျပာေရာင္shirtနဲ႔တြဲဝတ္လာေသာJongin..

Kai :ရၿပီလား..

Soo :ရၿပီ..သြားမယ္

Sooကကၽြန္ေတာ္တျခားမိန္းကေလးကိုၾကည့္တဲ့အခါမႀကိဳက္သလိုတျခားသူလာၾကည့္ရင္လည္းျပာက်မတတ္မီးဝင္းဝင္းေတာက္မ်က္လံုးနဲ႔ျပန္ၾကည့္တတ္သည္..ေကာင္မေလးေတြလက္ေဆာင္လာေပးတဲ့အခါလက္ေဆာင္ေတြကိုလႊင့္ပစ္ၿပီးnotice board မွာစႏိွုက္ေၾကာ္မ်ားစာရင္းဆိုၿပီးသြားကပ္ထားသည္..ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ဝင္မေျပာပါ..မေျပာဆိုကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္သည္ေလ..သူကကၽြန္ေတာ့္ကိုအဲ့ေလာက္ထိခ်စ္လို႔ေလၽွာက္လုပ္ေနတာပဲဟာ..အျပစ္မျမင္ပါဘူး..ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္လံုးsocial network မသံုးေၾကးဆိုၿပီးဖြင့္ထားတဲ့accေတြပိတ္ပစ္လိုက္သည္..အိမ္ခ်င္းကနီးနီးေလးမို႔ပဲမဟုတ္ရင္အက်ႌလဲရတာနဲ႔ကိုေက်ာင္းေရာက္မွာမဟုတ္ဘူး..တခါတခါၾကံဖန္ၿပီးလည္းေတြးပူတတ္ေသးတယ္..Jiwooကိုသိပ္မေရာနဲ႔တဲ့..သူကHomo typeကေန .. ေယာက်္ားေလးေတြကိုသေဘာက်တဲ့အခါနင့္ကိုႀကိဳက္သြားမွာစိုးလို႔တဲ့..သူ႔မွာလည္းရည္းစားႀကီးငုတ္တုတ္ဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္ကလည္းSooခ်စ္သူဆိုတဲ့အတိုင္းJiwooကိုသိပ္ပင္စကားမေျပာေတာ့ေပ..ရစ္တဲ့ေနရာမွာလည္းသူ႔အျပင္မရွိဘူး..ညဘက္သီခ်င္းဆိုသိပ္ရတယ္..ပံုေျပာျပရတယ္..တခါတခါက်ရင္ဖုန္းနဲ႔အားမရလို႔ေျပးသာလာလိုက္ခ်င္တယ္..ၿပီးရင္ေလမိတ္ကပ္ဖ်က္ေပးရေသးတယ္..သူပ်င္းတယ္ဆိုလို႔ညဘက္အေျပးလာၿပီးမိတ္ကပ္ဖ်က္ေပးရတာ..တခါတေလမ်ားက်ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူထားတာလား..ကေလးေမြးထားတာလားမသဲကြဲဘူး..မနက္ဆိုလဲကၽြန္ေတာ္ေဖ်ာ္တဲ့ေကာ္ဖီမွေသာက္မယ္ဆိုလို႔အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ၿပီးပို႔ရေသးတယ္..ထူးေတာ့ထူးဆန္းသားတခါမွကၽြန္ေတာ္ေနာင္တမရဖူးဘူး..စိတ္ပ်က္လာၿပီလို႔လည္းမေတြးဖူးဘူး..သူ႔အတြက္ဆိုတဲ့စိတ္ကကၽြန္ေတာ္ကိုတက္ႂကြေစတယ္..အအိပ္မက္တဲ့ကၽြန္ေတာ္ကနဂိုတည္းကသူ႔အတြက္ဆိုဝီရိယရွိၿပီးသားေလ..သူမကကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အရာတိုင္းပါ..
-------------
ပိတ္ရက္တစ္ခုတြင္ ^^

All of me ( KaiSoo)Where stories live. Discover now