Mint minden normálisgyerek én is iskolába járok és természetesen utálom. Annyi különbség lehet köztem és a többi tanuló közt, hogy én hatosztályos iskolába járok. Nem sok mindenben különbözik az átlag suliknál. Valahogy távol áll tőlem ez napi 8 óra egy helyben ülés és figyelés. Nap végére mindig kikészülök. Ez a nap sem különbözött a többitől.
Minden áldott reggel 6-kor kelek. BORZASZTÓ!!! Egyszerűen kínszenvedés az egész.Felkelek, eszek, felöltözök, kisminkelem magam meg tudjátok a szokásos dolgok. Egyetlen jó dolgot tudok felsorolni az iskolában,hogy ott vannak az én lökött barátaim. Eléggé furcsák úgy mindnyájan. Pontosan 6-an vagyunk mi barátok. Egy fiú is a baráti körömhöz tartozik. Nagyon aranyos, jó fej srác és eléggé közel állunk egymáshoz. DE még az elején szögezzük le nincs semmiféle szerelmi szál nincs köztünk. Ő is keresi a megfelelőszemélyt. Hasonló cipőben járunk!
Minden nap busszal járok a suliba. Egy pozitívuma van, hogy a világ legjobb buszát fogtam ki mivel nap, mint nap a leghelyesebb fiúkat látom meg a reggelijáraton. Ezért is mindig volt valaki akit úgy emlegettem „A BUSZOS SRÁC". Semelyikükkel sem beszéltem de legalább a reggeleimet bearanyozták. Maga volt a tökély ha nem volt máshol hely és mellém ültek. Olyankor úgy éreztem magam mintha hullásvasúton ülnék. A világ legjobb hullámvasútján!
Ahogy reggel beértem a suliba minden a szokásos volt. Voltak akik a helyükön ültek,beszélgettek a másikkal vagy éppen az órára készültek fel.Ilyenkor mindig elfog az az érzés, hogy jó miért is jöttem be a suli?-érzés. Ahogy haladtam fel a lépcsőn egy két felsőbb évfolyamos srác mellett jöttem el. Meg kell, hogy mondjam eléggé jól néztek ki. Egyiküket szívesen elfogadnám! Szóval az osztályomhoz visszatérve eléggé szerencsés embernek érzem magam mivel szerintem normális emberek vannak benne és a nagy részükkel jól kijövök. Minden happy volt aztán tavaly 9.-ben jött hozzánk egy új fiú osztálytárs. Baromi jól nézett ki. Azért beszélek már múltidőben mert szerencsémre már nem hozzánk jár. Gyorsan jött gyorsan ment. A fiúhoz visszatérve szerintem nagyon kedves és baromi vicces srác volt. Csak egyetlen egy hibája volt, hogy más tetszett neki...
Remélem élveztétek!CsókRéka:)
KAMU SEDANG MEMBACA
Single life.
RomansaMi van akkor ha az életedet nem színesíti meg a szerelem?! Ha egyedül vagy és körülötted mindenki párkapcsolatban de te még mindig szingli vagy! A 16 éves Olívia pont ebben a helyzetben van és nem talál belőle kiutat. Könnyed de mégis komoly történe...