Hallo allemaal, leuk dat jullie mijn boek willen lezen! tips, tops en leuke reacties zijn altijd welkom! veel leesplezier!!
De bel gaat, lisa zit meteen verstijfd op haar stoel. Ze zullen toch niet.......please help me!! denkt lisa.Haar vader staat mopperend op,om de voordeur open te maken."Wie belt er dan op dit belachelijke tijdstip aan?!' zucht haar pa 'het is verdorie pas 9 uur!!'. Als hij de deur opendoet, wordt hij vuurrood. Daar sta ik dan, in m'n teddyberen-pyama voor de politie......snel verstopt hij zijn eenhoorns pantoffels, voordat ze die ook zien. Hij schaamt zich kapot! Eindelijk beginnen de agenten te bewegen. 'politie, wij zoeken lisa kamp. Is het waar dat ze hier woont?' zegt de een op barse toon.'Gôh... Euuuhh ja, dat klopt''mogen we haar even spreken dan? Leuke pyama trouwens' zegt de andere grinnekent 'Wij heten trouwens henk(op zichzelf wijzend) en tom ( op de andere wijzend) 'Euh.. ja, hoi. Ik ben ricardo, kom verder. denk ik'In de woonkamer heeft lisa heel het gesprek gevolgd. Ze is bang dat de politie haar nu wel zou oppakken.....Ze snapt het niet, zo erg was het toch ook weer niet?! Ik weet niet veel, maar wel dat ik moet wegwezen! denkt lisa. Terwijl ze net opstaat, vliegt de deur open. 'K*t te laat ! Verdomme!' zuchtend ploft ze weer naast haar moeder op de bank.'Halt. ho. stooopp!! Ik ben tom!!' 'Owh okey.. ik zit, rustig maar! ik ben ..... luca.'pff luca , das een jongensnaam maar boeie! denkt lisa, ik moest toch wat verzinnen.'hOi, ik ben henk. Let maar niet op tom hoor! Weet jij toevallig waar lisa is?' bammmmm, bingo! die heeft niks door! lach ik in mezelf.'Ja, lisa is bij haar vriendje aan het tongen!'lach ik.'heeft u wel eens getongt? lisa zegt dat ze dat heeel goed kan !'Henk wordt vuurrood,'Euhh ja....Enne weet je ook waar ze aan het euhh tongen is?' bloost hij. 'Ja!!' 'waar dan?' Okey en dan nu het mooiste als laatste! 'Als je naar buiten loopt, hoor je haar wel smakken en kreunen'schater ik.'Als je geluk hebt, wilt ze u misschien wel trakteren!' ''trakteren?... is ze jarig dan??' 'Neehh, maar ze wil je vast wel met haar tong verwennen knapperd !!'Nu staat zijn hoofd echt op springen, zo rood als ie is!Naast haar staat haar moeder op'Kom, schatje van me. Het is tijd, kunnen we gaan? dan gaan we snel naar je vriendin!''yesss. euhh... doei henk en tom!!!!!' Snel ren ik weg, wat bedoelt ze nou vriendin?!ze kent mijn vrienden niet eens!'paaaap !!! ik ga!'Maar haar vader hoort haar niet.
JE LEEST
levelcleared
FantasyVoltooid!!!!!! Lisa had een party, naar de party was er wat gebeurd.. de volgende ochtend staat de politoe aan de deur, ze zoeken haar. ze weet te ontsnappen, maar dan krijgt haar ma een sms: ze moet zo snel mogelijk met lisa naar een industrieterei...