fourteen

8 2 0
                                    

hallo, srry voor het wachten...... Kon effe niet op wattpad komen............srryy

"Hoe...Hoe bedoel je?' Wat bedoelde die gozer nú weer ?! ' mpffff ..... doe nou niet alsof je het echt werkelijk niet weet !!' ' Wat ? Wat weet ik niet ?' Otto laat een luide kreun horen. 'Meen je dit nou? Heeft jouw moeder het je nou écht niet verteld ?! ' Wat zou mijn moeder moeten vertellen ? ik snap het niet, ik kan het even niet meer volgen..... Niet-begrijpend kijk ik hem tenslotte maar vragend aan. ' Nee dus.......... Oké dan, ik zal het je dan maar vertellen.....Lieverd.. Ik ben je vader, je echte vader." "Maar...........Maar Ricardo dan ? Hij is toch mijn vader ?! En als je nou echt mijn vader zou zijn, waarom doe je dan  nu zo gemeen? waarom heb ik dan nog nooit van je gehoord? Was ik soms niet goed genoeg voor je?!"  Otto staat op en loopt de kamer uit. Ik wil opstaan en weg gaan. Die man heeft echt geen hart ! Je bloedeigen dochter zó behandelen ! Ik weet niet eens of ik dat wel moet geloven, volgens mij probeert hij me gewoon tegen mijn moeder op te zetten. Alsof hij dit nog niet genoeg is........ Lucas houdt me tegen en zegt dat Otto vast wel weer terug zou komen. Ik kan het niet meer, ik wil hier niet meer zijn !!! Woedend begin ik tegen Lucas te schreeuwen en te schelden." En jij? Jij wist het zeker allemaal al hé ! En jij? Ben jij soms mijkn broer en  Hannah en Joy, die zijn zeker mijn  zusjes?!" Wonder boven wonder blijft Lucas rustig."je hebt voor een deel gelijk. Ja, ik wist het allang en nee ik ben je broer niet, ik ben door je vader gekozen om je minnaar te zijn.En ja, Hannah en Joy zijn inderdaad je zusjes, nou ja, Halfzusjes dan.' 'Wanneer heeft mijn vader jouw dan gekozen? En waarom?! Ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen vriendjes te kiezen !" "Je vader heeft mij gekozen vanaf het moment dan je hier over de drempel stapte. En waarom nou precies mij, dat wil je wel weten hé !! Je vader heeft mij gekozen omdat ik gewoon goed voor hem en zijn zaakjes ben. Als ik jouw minnaar ben, dan heeft je vader er gelijk miljoenen bij en nog véél meer....... En je vader heeft mij niet als jouw privé minnaar gekozen, alleen voor de buitenwereld en nooit zal er een andere jongen in je leven erbij komen!' "Hoe bedoel je ? Alleen voor de buitenwereld?" "Binnen zul je namelijk onze slaaf zijn en buiten wordt je verplicht te doen alsof je echt van me houdt! Maar dat zul jij vast niet begrijpen hé ! Daar ben je te dom voor. Kijk ik zal het je uitleggen, zolang de buitenwereld denkt dat ik jouw minnaar ben, draaien we alleen maar winst. Wat zeg ik? we zullen zelf geld toekrijgen! ' In pure woede storm ik op hem af, voor ik het zelf doorheb ligt hij dood op de grond.... Ik heb iemand vermoord..... Ik zal mezelf nooit meer kunnen vergeven.... Maar ik kon niet anders, hij vroeg er gewoon om.....................................

levelclearedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu