Nou, de tweede opdracht alweer voltooid................ nog 3 te gaan.De volgende opdracht was dat ik de juwelier moest overvallen. welke juwelier, wanneer en hoelaat weet ik niet.......... Sinds we superheld Pieter Immenga en de twee bazen Hannah en Joy hebben binnengehaald, doet Otto ineens veel aardiger. Hij lijkt wel bang te zijn voor de 2 meiden. Ik vindt ze op zich wel aardig, heel vaak komen ze mij vermaken. BAM BAM BAM!!!! zo te horen is de gene die klopt aardig boos. "ja?" Otto stormt de kamer binnen en kijkt verwilderd om zich heen. "De volgende opdrachten gaan niet door!" "maar.....? Maar.... maar waarom dan?" "okey moet eens goed luisteren. De meiden beginnen je aardig te vinden en vinden dat je die opdrachten niet meer hoeft te doen." "Okeehhhh............ En daar luister jij naar?"Otto werpt me een boze blik en vlucht de kamer weer uit, niet veel later komen Joy en Hannah binnen. *Hannah is onderstreept, Joy is dikgedrukt en ik ben schuin.* "Heeyyyy lieverdd!" typisch hannah weer......."okeh moet eens luisteren. We hebben die opdrachten idee uit Otto's hoofd gepraat, maar dat betekent niet dat je nu weer naar huis mag." "Snap je dat? Wij willen jou natuurlijk wel gelukkig zien en we weten ook wel dat jij naar huis wilt, maar het kan gewoon even niet. oké?"Ik knik. Eigenlijk snap ik het niet.... Ik ben hier nu toch klaar? Ze hebben me nou toch niet meer nodig?! Ik wil gewoon naar huis!. Er gaan 3 weken voorbij maar naar huis mag ik nog steeds niet. Ik voel dat er wat gaat gebeuren.......Maar ik weet niet wat. De spanning is hier echt te snijden.
00:00
Ik schrik wakker van een hoop kabaal. Wat zou er zijn?Op mijn wekker zie ik dat het klokslag 12 uur is. Gelijk herinner ik me een hoofdstuk uit een horror boek,Brrrrrr In dat hoofdstuk was het namelijk ook 12 uur. Een meisje was net terug van een feestje en zat dus alle make-up van haar gezicht te halen.Toen er plots een horror clown achter haar stond, nou ben ik al niet al te gek op clowns en dit hoofdstuk maakte het er bepaald niet beter op.......... Het was niet zo'n clown als je denkt, zijn hele gezicht zat onder het bloed en hij had een hele grote mes in zijn handen.De clown verschijnt alleen in de spiegel en als je hem dan dus ziet hoor je ook gelijk een akelig liedje en weet je meteen dat je leve voorbij is.Als je het nou echt special wil weten welk liedje, deze dus!! One, two, Freddy's coming for you.Three, four, Better lock your doorFive, six, grab a crucifix.Seven, eight, Gonna stay up late.Nine, ten, Never sleep again.... Klinkt nog niet speciaal eng maar luister maar naar het liedje dat ik erbij heb gedaan................................
En laat het nou net zo zijn dat ik een mega grote spiegel in mijn kamer heb hangen................... Ik hoor 2 luide schotten, dat me meteen weer naar de werkelijkheid brengt. Ik hoor Hannah en Joy schreeuwen. Er klinkt nog een schot en dan is alles stil, op een vloekende en tierende Otto na dan
JE LEEST
levelcleared
FantasyVoltooid!!!!!! Lisa had een party, naar de party was er wat gebeurd.. de volgende ochtend staat de politoe aan de deur, ze zoeken haar. ze weet te ontsnappen, maar dan krijgt haar ma een sms: ze moet zo snel mogelijk met lisa naar een industrieterei...