"Cŕŕn, Cŕŕn" potiahla som po obrazovke iPhonu aby sa vypol budík. Spravila som ranný každodenný rituál a zišla do kuchyne.
"Dobré ráno" mama s otcom už raňajkovali.
"Dobre. Vyrážame o päť minut Grace." "Oci ja idem peši, idem s tou kamarátkou čo aj včera." otec mi neodpovedal a tak som sa rozhodla že už pôjdem aby namňa Tobi dlho nečakal. Dohodli sme sa že bude čakať o ulicu ďalej."Ahoj, prečo čakáš tu ?! Mohli nas vidieť rodičia."čakal na mojej ulici.
"Ahoj prepáč. Už som ťa chcel vidieť." Podišiel ku mne a objal ma. Bol veľmi rozkošny. Po pár metroch sme sa rozrozprávali.
"Ako si sa vyspala princezná ?"
"Nevolaj ma princezná tak ma volá tvo-tvo-tvooj brat." Zarazila som sa, nechcela som aby to vedel.
"Čo ty s nim máš?" ruky zložil z mojich ramien a bol dosť nahnevaný.
No našťastie sme už boli pri škole a pretože on je o rok starší tak vchádzal zadným vchodom.
"Potom ti to dopoviem... Ahoj" chcela som ho objať no on sa mi uhol a ledva z neho vyšlo "Čaw."Pred mojou skrinkou stala 'úžasná crew'. Super!
"Ahoj princezná. Meškáš!" Vyšlo z Mecka.
"Uhnite a dajte mi pokoj." Stali ako brána pred mojou skrinkou.
"Nepočuli ste? Uhnite!" Povedala som už dosť nahnevane.
Odstúpili sa mi a Meck zas podpichol:"Som zvedavý či budeš taká drza aj na doske. " všetci sa rozosmiali až tak že Amanda vypľula kúsok desiaty. Samozrejme keby sa to stalo niekomu inému tak je to škandál, ale preto že sa to stalo Amande to vôbec nevadí."Prosím? Na akej doske, ak chceš tak na koni!" pribuchla som skrinku a vybrala sa na odchod. Všetci za mnou išli ako keď kráčajú za Meckom.
"Na koni? Snowboard ma iné grady ako nejaký kôň." Myslela som že to povedala Amanda, no ona by take niečo nepovedala. Nikdy nič nevraví lebo je hlúpa, ona sa len smeje.
"Dobre mňa nezaujíma vaša doska. Dajte mi pokoj." Vošla som do našej triedy a oni išli ďalej. V sedelo akési dievča. Včera nebola a tak som nevedela kto to je.
Rozhodla som sa že sa zoznámim.
"Ahoj, ja som Grace."
"Ahoj Miley" vizerala milo.
Ešte pár minút sme sa rozprávali, no potom keď si všimla že do triedy vošli jej kamaráti ('užastna crew') tak sa mi ospravedlnila a presunula sa k nim a usadila sa k Amande.
Keď zazvonilo na hodinu, tak sa Miley postavila a od Amandy odišla. Nevedela som kam ide, a tak som sa tvárila že si ju nevšímam.
"Ehm..." pozdvihla som hlavu a nadomnou stala Miley. "Môžem si sadnúť ?" Pozerala namňa ? Áno. Ona asi bude na rozdiel od je crew vpohode.
"Samozrejme. Kľudne si sa dni."Sedeli sme spolu celý deň. Veľmi som si ju obľúbila pripomínala mi moju najlepšiu kamarátku zo Chicaga.
*** "Počúvaj Grace. Poď dnes so mnou na svah." žiadala až naliehala Miley.
"No ja neviem..." obe sme boli ticho "alebo vieš čo, dobre pôjdem" usmiala som sa. "Dobre tak o hodinu pod svahom." Rozlúčili sme sa a ja som odišla domov."Hej! Počkaj si mi niečo sľúbila!" Niekto namňa kričal. Otočila som sa a smerom ku mne utekal Tobias. Sakra ja som naňho úplne zabudla.
"Ahoj čo som ti sľúbila?" Tvárila som sa že oničom neviem.
"No-no to s mo-mojim bratom" snažil sa zhlboka dýchať.
"Áno už som aj zabudla... Nič s nim nemam len vieš je to môj nový spolužiak preto som ho spomínala."
"Tak ho už prosim ťa pri mne nespomínaj !" Už konečne dýchal normálne. "A Grace chcel som sa ťa opýtať či dnes niekam nezájdeme. Hm? Čo na to vraviš?" Usmial sa.
"Prepáč Tobi ale dnes už niečo mám. Môžme zajtra." Prikývol.
Už sme boli pri mojom dome a tak som zastala a objala ho.
"Grace zajtra ráno ťa vezmem autom. Teda vlastne ak chceš."
"Jasne ale čakaj ma o ulicu ďalej !" Ešte sme sa na seba usmiali a on odišiel."Ahojte už som doma. Oci potrebujem odviesť." Kričala som na celý dom no nikto nikde nebol, a tak som sa rozhodla pozrieť na záhradu. A na moje prekvapenie tam sedeli. "Vy ste vážne v takej zime na záhrade?" Ponáhľala som sa a im to bolo úplne jedno !
"Oci potrebujem odviesť! Halóó"
"Kam ideš ?" Zabudla som aký je môj otec. "Na svah."
"A čo tam chceš robiť? Keď nelyžuješ?"
"Ja ešte neviem, pozvala ma kamarátka. Od teba chcem len odvoz"
"Tak dobre kedy tam máš byť?"
"O 10minút tak poď rýchlo oci!" Otec konečne nasadol do auta a mohli sme vyraziť.***Je tu toľko ľudí kde tu nájdem Miley? Pomyslela som si. Prechádzala som sa medzi spustu ľuďmi pri jednom stole sedeli lyžiari a pri druhom snowboardisti. A to isté sa dialo aj na svahu. Na jednej polovici boli lyžiari a na tej druhej snowboardisti. To som ešte nevidela.
Z mojich myšlienok ma prebudila Miley: "Ahoj kde máš dosku?" Bola oblečená teplo na rozdiel odomňa. Teda vlastne všetci boli oblečení ako na zimu len ja som tam stála v teplakoch a vetrovke.
"No ja... neviem na tom." Cítila som sa dosť trápne. "No to nevadí Grace nájdem ti inštruktora" ešte nedohovorila a za ňou už stála ta ich crew. "Ja som ti hovoril že ona určite jazdiť nevie!" Meck sa rozosmial.
"Odchádzam!" Miley mi nepovedala že tam budu aj oni keby som to vedela ani neprídem. "No tak Grace počkaj" kričala Miley ja som sa len na zlomok sekundy otočila a keď som sa chcela pozrieť späť na cestu, narazila som do niekoho. On na seba vylial čaj a ja som skončila na zemi. "Pozeraj sa kam ideš!" Dvihla som hlavu a uvidela som ho. "Čo-čo ty tu robíš?" Vyšlo zo mňa ako z deky.
"GRACE?"
Ahojte :) tak nechám vas v napätí koho tam vlastne Grace stretla :)
Tak budem vďačná za vote alebo comment :)
Ak budem stíhať ďalšia časť už večer :) Majte sa!
STAI LEGGENDO
Hate or Love
Storie d'amoreDievča Grace [Grejs] ktorá má 17 rokov, sa musela kvôli otcovej praci presťahovať do Valdez,Aljaška a musela nechat v Chicagu starých rodičov, priateľov no hlavne kone ktoré miluje . No vo Valdez jej kone nahradí šport a do jej srdca vstúpi láska k...