Múlt héten beíratott a német tanár egy versenyre, a sulinkban. És az ma volt. A verseny miatt a suliban rövidített órák voltak, és ilyenkor mindig belezavarodok.
Miután elmentünk ebédelni elkezdtünk pánikolni, hogy elfogunk késni, meg hogy 5 perc múlva kezdődik, de aztán kiderült, hogy még egy óráig várni kell, mert a rövidített órák miatt teljesen elvesztettük az időérzékünket.
Hogy elüssük az időt egy naranccsal labdáztunk.:'D A végére már annyira sokat dobálgattuk, hogy szét repedt és pont nekem dobták, amikor teljesen szétjött és mindenem olyan lett. Istenem, de sokatnevettem!
Hát, aztán jött a német verseny! Megkaptuk a lapot és csak úgy néztem, hogy mii vaaan??. Megszámoltám, és a négy oldalas feladatlapon összesen 4 mondatot értettem. Szóval, nem hiszem, hogy jól sikerült. :)
Mindent nagyon lassan csináltam, hogy lekéssem a balettot, és amikor haza értem már elkezdődött, így nem mentem. Tudjátok, nekünk irtó bunkó a balett tanárunk! Szóval (az a 2 perc miatt), balettra se kellett mennem! (Én a kis lógós)
Amúgy az eredeti könyvemnek, a Rebekásnak a legutolsó, a hetedik, része szerintem nagyon béna lett, szóval kárpótlásul a hétvégén írok egy jó és hosszú részt.
Ennyi lenne! :P
#emma