Multi karakterler ve arya 'nın vidiosu
********
Arya sayer: 17 yaşında deli dolu bir kız. Cesareti göz yaşartır, sinir hastalığı olmasına rağmen güldürür. Kolay kolay ağlamaz. Laf sokmada üstüne yok. Sakar dağınık ve bir pembe panter.Batıkan Barkın: 18 yaşında soğuk birisi. Arada sokak dövüşlerine gider. Barkın şirketinin gözdesi. Nehir onun yıllardır aşık olduğu kız. Nehir'e aşık olmasına rağmen kızlarla yatmaya devam ediyor. Bazen komik biri olabiliyor. O bir daffy duck.
Mete Kara: arya'nın biricik kuzeni. Arya'yı her daim korumaya çalışır. Komikdir ve daima yemek yer. Sevgilisi hiç olmadı çünkü o bir bülo.
Anıl sezer: batıkan'ın çocukluk arkadaşı. Batıkan'la kardeş gibi olmalarına rağmen batıkan soğuk davranırken anıl tam tersine espirili komik bir yapısı var. Elinden her iş gelir. O da batıkan'ın çetesinden bir üye.
Ata barkın: batıkan'ın abisi. Disiplinli ve zeki bir kişiliğe sahip. Ciddi olmak onun kanunu. Daha hiç kimseye aşık olmadı. Barkın şirketinin yöneticilerinden biri ve ayrıca batıkan'ın çetesinden bir üye.
Masal sönmez: arya'nın bebeklik arkadaşı denilebilir. Her daim yan yana oldular. Arya ve nehir birbirini tamamlar. Kardeşlerden farkları yokdur.
Tolga sayer: arya'nın erkek kardeşi arya ve tolga işıd ve suriye gibi savaş halindeler. Birbirlerini ispiyonlamak onlar için zevkdir.
Nehir izgi:batıkan 'ın aşkı. Nehir barlarda sürten okulun fahişelerinden biri. Ayrıca arya ve masal'ın bir numaralı düşmanı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Hayaller
ChickLit"Hayaller gerçek olmaz" sırıttım çünkü bilmiyordu benim hayalim gerçek olmuşdu...