Jiyong
Taeyang ile yazdığımız şarkıyı Hyun Suk abiye göstermiştim ve bana üzerinde biraz daha oynamamı söylemişti. Ama tabiki oynamadım ben tembelim abicim!
"Kanka üzerinde oynıcakmışız" Dedim göz devirerek
Taeyang masanın üzerinde duran kağıdın üstüne çıktı ve dans etmeye başladı ilk anlamadım, Sonra anladım ve gerisini hatırlamıyorum galiba öldüm.
"Tamam oynadım. " Dedi ve böğürürcesine güldük
"Ajdar çikita muz şarkısıyla nasıl ünlü oluyorsa bizde iyi çocuk ile ondan daha başarılı olabiliriz bro. " Taeyang başıyla onayladı ve şarkı sözlerini mırıldandı, Ne zaman ezberlemiş lan.
Telefonumu elime aldım ve gelen mesajlara baktım. 0 mesaj 1 cevapsız arama.
Cevapsız aramada bakkal remzi dayı kesin borçlar artıyor diye aramıştır.
"Remzi dayı aramış lan"
"O adam yaşıyormu yahu" Taeyang kaşlarını kaldırdı. Bıyıkları çıkmaya başlamış lan.
"kanka bıyıkların var " Dedim ve kısacık olan bıyıkların üzerine vurdum. Taeyang göğsünü gererek
"Adam oluyorum oğlum" Dedi
"He öylemi lan yemin et. Ben karı sanıyodum seni" Ve kafama geçirdi.
Telefonumun 'adana Adana' sesini duyar duymaz açtım Seungri arıyordu.
"Ne var lan ayı" Ne kadarda samimiyiz dimi
"Abijim ya sıkıldım gelin kopalım" Seungri ergenliğe girmedi ergenlik ona girdi.
"Taedeyim geleceksen gel " Ve telefonu kapattım
"Seungrimi"
"Evet ya bu çocuk ne içiyo bende ondan istiyom harbi. " Ve Taeyang hönkürdü
" Kanka yav şaka maka namazı kaçırıyoruz goşş" Taeyang depar atarak evden çıktığında saatin daha 3 olduğunu gördüm.
"Gerizekalı lan bunlar harbi namaza daha ne kadar var ulan birinizde akıllı çıkın amına koyim" Dedim ve Taeyangı bulmak için evden çıktım.
Höyy çok geç gelen bir bölüm hadi bana saydırın o==[]::::::::::::::::>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bıgbang Türk Olsaydı
AcakSizce Bıgbang Türk olsaydı neler olurdu ? Cevabın bu kitapta.